13 Reacties

9 maanden geleden

Hahah dat je die 2 jarige best heftig vind herken ik mezelf vandaag even helemaal in! Mijn zoontje slaapt sinds 2 weken onder een 1persoonsdekbed en wij hebben de slaapzak uit gelaten. Hij word wel wakker als hij het te warm of te koud heeft dus als je dochter dit lekker vind zou ik het zo laten. Misschien alleen in haar romper in de slaapzak? En eventueel kan je als deken een dunner deken gebruiken en is ze daar ook tevreden mee? Zo niet lekker zo laten

9 maanden geleden

Ik vind een kamertemperatuur van 14-15 graden best koud.. 🥶 Wij slapen allemaal onder winterdekens met een kamer temperatuur van 20 graden. Misschien een dunne deken over de slaapzak gebruiken? Of bijv alleen een slaapshirtje en beentjes bloot in de slaapzak?

9 maanden geleden

Reactie op Littlebutterfly

Hahah dat je die 2 jarige best heftig vind herken ik mezelf vandaag even he ...
Haha ze houden ons lekker bezig. Goeie tip met de romper. Het deken moet echt dezelfde zijn als papa en mama. Had al een kleedje geprobeerd maar dat werd een hele harde NEEEE!! 😂 Ik zal het zo laten voor nu en ga er vanuit als ze het warm heeft het deken idd wel weg schopt.

9 maanden geleden

Reactie op xmammie🌸

Ik vind een kamertemperatuur van 14-15 graden best koud.. 🥶 Wij slapen all ...
Ja normaal hebben wij de verwarming ook aan staan bij haar maar omdat ze zo dik ingepakt is dacht ik die doe ik nu uit. En heb ff gekeken en kwam op die 15 graden uit nu. 😊 Zal morgen eens proberen wat dunners aan te trekken onder de slaapzak. Dat is inderdaad een goeie!

9 maanden geleden

Onze dochter wilt dit ook. Ze valt meestal in slaap tussen ons in! Dus ik haal de deken van haar af zodra ze slaapt. Als we haar in eigen bedje leggen, mist ze niets.

9 maanden geleden

Hier nog erger, meneer wil voor de nacht sowieso ook een pyjama aan.. met een slaapzak en een dekbed 😓 Bij z’n dutje kan ik hem nog wel alleen in z’n romper in de slaapzak krijgen 😅🤷🏻‍♀️

9 maanden geleden

Een troost dat jullie de kids hierin herkennen. En bedankt voor de tips! Ga de komende dagen even kijken wat gaat werken.. Blij dat dit niet alleen mijn eigenwijze genen zijn die ze meegekregen heeft 😅

9 maanden geleden

Reactie op IreenK

Hier nog erger, meneer wil voor de nacht sowieso ook een pyjama aan.. met e ...
Hier ook en als de dekbed niet heeft wordt ze huilend wakker dat ze het koud heeft en is gewoon 18 graden binnen

9 maanden geleden

Wat heerlijk dat ze nu zo trots is. Lekker eigenwijs 😂🥰

9 maanden geleden

Die mij slaapt in de volledige 4 seizoenen slaapzak en een dekbed en bij mij zoontje is het vaak 19 graden op zijn kamer. En hij heeft ook nog een velours pyjama aan🙈🙈

9 maanden geleden

Welk dekbed hebben jullie gekocht? Meteen een kussen erbij?

9 maanden geleden

Hier ook een slaapzak en dekem. Ze slaapt anders niet lekker en ze wil het ook zelf. Lekker doen dus 😀

9 maanden geleden

Reactie op SE1997

Welk dekbed hebben jullie gekocht? Meteen een kussen erbij?
Die van mij ligt nog in een ledikant en ik heb hier een peuter dekbed inliggen. Ik heb er nog geen kussen inliggen