35 Reacties
4 jaar geleden
Hier ook een baby met een groeicurve aan de hoge kant. Geboren met 3,770kg en vandaag exact 4 maanden en 7,680kg en 67cm lang. Ik vind het prima en het cb heeft er niets slecht op te zeggen, ligt ook aan de bouw van de ouders, mijn man is bv heel lang (1m98) en dat speelt zeker ook een rol. Toch leuk dat ze wat reserves hebben, beter teveel dan te weinig 😂
4 jaar geleden
Niet aantrekken! Ik krijg ook vaak opmerkingen. Belangrijkste is dat hij gezond is en goed eet! Onze jongen van 4 maand weegt 8kg420 en is 68cm
4 jaar geleden
Alsjeblieft maak je hier niet druk om! M’n dochter had dit ook, en m’n zoon zit zelf nog boven z’n curve uit, met 12 64 cm en 6,8 kilo. Geboren met 4,5 kilo. Hier op t consultatie bureau vinden ze het een flinke jongen, maar verder helemaal prima.
En je kan er toch niks aan doen, je kan hem moeilijk op dieet zetten 💙 geniet van je mooie knul!
4 jaar geleden
Heey! Ja mijn "kleine" meid was met 19weken 8,5 kilo en 70 cm. Ze was ook vrij groot geboren, 3800 gr en 52 cm. Ze heeft al een maatje 74. Zij is ook altijd bovengemiddeld, maar drinkt ook idd niet zo veel. Altijd rond de 750 ml per dag. Voor nu zou dat geen probleem zijn, omdat ze in verhouding goed groeit. Bij de consultatiebureau werd gezegd dat ze het in de gaten zullen houden, maar dat ik me geen zorgen hoef te maken.
4 jaar geleden
Hier ook een grote jongen in gewicht en lengte! Woog 4072gr bij geboorte; laatste weegmoment (met 15wk) woog hij 7,5kg en was hij 64,5cm lang.
Nu is hij 18,5e week en tikt hij zeker de 8kg aan. Lengte geen idee. Maar zijn lekkere reservers!
4 jaar geleden
Maak je geen zorgen!
Hier ook ons meisje, 7,2 kg en 62 cm met 18 weken.
Ze zit met haar gewicht ook boven het gemiddelde.
4 jaar geleden
Reactie op VSXBZ
Hier ook een speknek van zo'n 8 kilo (bijna 4 maanden). Ik vind vooral de k ...

Lastig he! Is jouw kindje ook lang? Sommige merken zijn echt niet handig.. maar ik bestel veel op Shein en dat valt best oke.. maar mijn zoontje is ook lang, dus dat maakt wel uit.. anders helemaal lastig denk ik zo
VRIEND
4 jaar geleden
Zoals de meesten al aangeven, idd geen zorgen maken! Onze zoontje is gisteren gewogen bij 18 weken: 8060 gram en 70 cm. Heeft het gewicht en de lengte van een 8 maanden oude baby, maar de kinderarts was dik tevreden, dus no worries! Lekker genieten nu ze nog “klein” zijn 🥰