23 Reacties
4 jaar geleden
Wat ook kan helpen is maandverband tegen de rand van de luier aan plakken (zo'n maxi). Dit deden wij 's nachts vaak bij onze eerste zoon, aangezien zijn piemeltje in de nacht vaak omhoog ging en hij dan over de luier heen ging plassen. Door de maandverband in de rand te plakken hadden we geen last meer van natte rompers.
4 jaar geleden
Achterstevoren hadden we idd al eens geprobeerd en de rand omvouwen ook. Maar urine vind toch zijn weg :P het maandverband nog niet dat is zeker eens de moeite waard te proberen.
4 jaar geleden
1 maat groter gaan helpt en bij mij werk van pamper baby-dry heel goed.
En ik zal ook de tip uitproberen die door dames wordt aangegeven. Achterstevoren. Ik ben benieuwd
4 jaar geleden
Nou vanacht achterstevoren gedaan en maandverband aan de voorkant maar alles weer doorweekt ze plast gwn ontzettend ofzo dus maatje groter dan maar ff proberen
4 jaar geleden
Hebben wij ook regelmatig (snachts) last van, alles nat. Ik probeer de luier zo strak mogelijk dicht te doen zodat hij beter aansluit bij haar buik. En na de fles goed moe maken en dan verschonen voor ze gaat slapen. Dan houdt ze het overdag vaak droog maar snachts is dan toch nog ooit net te lang dat alles nat is.
4 jaar geleden
Ja zelfde hier overdag plast ze minder en verschonen we ook vaker. Vanacht echter had ze gepoept naar de fles dus toen verschoond, maar alsnog met schone luier omgedraaid en maandverband erin doorgelekt en geslapen van 3 tot 7 dus 4 uurtjes verder.
4 jaar geleden
Het merk pampers baby dry gebruiken! Toen mijn zoon (inmiddels al 2jr) doorsliep was hij ook elke ochtend nat. Kreeg als tip dat merk te gebruiken. Sindsdien geen doorlekken meer. Doe dan ook een maatje groter aan.
Mijn dochter krijgt ook na de fles van 22u pampers babydry aan, slaapt tot 6-7:30. Ook nog niet nat geweest 's ochtends ;)
4 jaar geleden
Wasbare luiers lekker bij mij helemaal niet door. (Wel tweedelig systeem) Met gewone luiers lekt het bij mij ook weleens door.
4 jaar geleden
Reactie op Cillycilly
Wasbare luiers lekker bij mij helemaal niet door. (Wel tweedelig systeem) M ...
Lekken ipv lekker
4 jaar geleden
Ja had idd gelezen dat wasbare luiers ook meer absorberen. We gaan eerst die pampers dry proberen en anders is het zeker een nieuwe poging waard 馃構
4 jaar geleden
Wij hadden ook last van lekken, wij gebruiken nu voor de nacht de baby dry en overdag de premium protection
4 jaar geleden
Wij gebruiken idd nu oom de premium protection en vnv eerste x aankijken met de baby dry *fingers crosed*
4 jaar geleden
Doen julloe die luier wel gwn normaal om of achterstevoren dan ? Die baby dry?