Hi dames, ons zoontje lekt bijna iedere nacht door.
Hij is een buikslaper, ik gok dat het hierdoor komt. We zijn al geswitcht naar pampers voor de nacht, dat gaat iers beter maar alsnog lekt hij vaak door. Hij begint eindelijk beter door te slapen snachts, maar nu word hij hier dus door wakker. 😅
Iemand nog fijne tips?
Onze meid slaapt ook altijd op de buik waardoor ze doorlekt. Wij gebruiken nu inderdaad 2 luiers. Een luier gewone maat en een andere luier maat groter eroverheen. Bij ons helpt het!
Luierbroekje over de gewone luier. Ik had dit probleem ook altijd en alles geprobeerd, dit werkt echt ! Wel zonde, 2 luiers die je zo weggooit sochtends. Ik kreeg ook wel de tip om het broekje dan als 1e luier vd dag te gebruiken, maar ik rook gewoon door dr kleding heennde urine geur vd luier, nooit weer dus 🤣
Wij doen een maat 6 Pampers Babydry en daar over een maat 5 luierbroekje van de Etos en dit gaat goed voor onze buikslaper.
Laatst 2 nachten zonder broekje gedaan en 2x in de ochtend nat. Dus broekje houden wij nog eventjes aan in de nachten
Slaapt je kindje in een pyjamabroek? Dat was bij ons de oorzaak van het doorlekken, omdat de band van de broek op de luier drukt. Ze slaapt nu in een romper (en slaapzak) en sindsdien niet meer doorgelekt. Ze is ook een buikslaper.
Onze dochter is ook een buikslaper. Sinds we de luier s avonds achterstevoren aan doen lekt ze niet meer door. Het grootste absorberende deel van de luier zit dan aan de voorkant, handig voor buikslapers
Zijslaper hier. Dit doen wij ook. Hij begon 2 weken geleden structureel door te lekken, dus we zijn weer een maatje opgeschoven en hij komt nu weer droog uit de nacht.
Wij doen al een paar maanden 2 luiers om 's nachts. 1 normaal en een andersom er overheen. Lekt nooit meer door. Dan gewoon de volgende ochtend de droge luier aan doen. Dan hoef je hem ook niet weg te gooien.