16 Reacties

één jaar geleden

Ik heb wel eens mensen gelezen die er 2 luiers om deden voor de nacht 🤷‍♀️ Geen idee of dat echt werkt hoor.

één jaar geleden

Reactie op Sja1989

Ik heb wel eens mensen gelezen die er 2 luiers om deden voor de nacht 🤷‍♀️ ...
Ja dat heb ik ook gelezen, maar lijkt me zo broeierig. Zeker in de zomer.. maar wellicht moeite waard om te proberen.

één jaar geleden

Onze meid slaapt ook altijd op de buik waardoor ze doorlekt. Wij gebruiken nu inderdaad 2 luiers. Een luier gewone maat en een andere luier maat groter eroverheen. Bij ons helpt het!

één jaar geleden

Luierbroekje over de gewone luier. Ik had dit probleem ook altijd en alles geprobeerd, dit werkt echt ! Wel zonde, 2 luiers die je zo weggooit sochtends. Ik kreeg ook wel de tip om het broekje dan als 1e luier vd dag te gebruiken, maar ik rook gewoon door dr kleding heennde urine geur vd luier, nooit weer dus 🤣

één jaar geleden

Wij doen ook een luierbroekje over de normale luier en de normale luier in een grotere maat (ook buikslaper)

één jaar geleden

Ik deed altijd broekje over de luier, maar gebruik nu pampers premium protection maat 6. Gaat bijna altijd goed.

één jaar geleden

Bij ons is het beter geworden vanaf dat we een grotere maat romper zijn gaan gebruiken 😅.

één jaar geleden

Zoontje is altijd een buikslaper geweesr en kom vaker in de macht voor de bv. Wij gebruiken pamoers harmonie en is nog nooit doorgelekt...

één jaar geleden

Wij gebruiken een luier maat groter voor de nacht

één jaar geleden

Wij doen een maat 6 Pampers Babydry en daar over een maat 5 luierbroekje van de Etos en dit gaat goed voor onze buikslaper. Laatst 2 nachten zonder broekje gedaan en 2x in de ochtend nat. Dus broekje houden wij nog eventjes aan in de nachten

één jaar geleden

Slaapt je kindje in een pyjamabroek? Dat was bij ons de oorzaak van het doorlekken, omdat de band van de broek op de luier drukt. Ze slaapt nu in een romper (en slaapzak) en sindsdien niet meer doorgelekt. Ze is ook een buikslaper.

één jaar geleden

Wij laten de romper aan de onderkant open of gebruiken een romperverlenger als hij geen pyjamabroekje aan heeft.

één jaar geleden

Onze dochter is ook een buikslaper. Sinds we de luier s avonds achterstevoren aan doen lekt ze niet meer door. Het grootste absorberende deel van de luier zit dan aan de voorkant, handig voor buikslapers

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Nikita1996

Wij gebruiken een luier maat groter voor de nacht
Zijslaper hier. Dit doen wij ook. Hij begon 2 weken geleden structureel door te lekken, dus we zijn weer een maatje opgeschoven en hij komt nu weer droog uit de nacht.

één jaar geleden

Lieve Fien, hoe oud is hij? Je zal deze tip wel al hebben gehoord, maar een veel grotere luier met oefenbroekje kleinste maat erover helpt wel. Iets..

één jaar geleden

Wij doen al een paar maanden 2 luiers om 's nachts. 1 normaal en een andersom er overheen. Lekt nooit meer door. Dan gewoon de volgende ochtend de droge luier aan doen. Dan hoef je hem ook niet weg te gooien.