8 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee!

4 jaar geleden

Ooit had ik een magnetronsterillisator. Ding staat mega in de weg en sinds die stuk is kook ik uit in een pan. 5 minuutjes, zo gepiept.

4 jaar geleden

De groene (blauwe/roze) onderdeeltjes mogen officieel niet uitgekookt worden ivm het eventueel miniscuul Krimpen en ze dan hun werk niet meer doen. Met de magnetron steralisator zou de temp korter een te hoge temp hebben waardoor dat niet zo gebeuren. Ik doe ze altijd in de magnetron steralisator.

4 jaar geleden

Ooit had ik een magnetronsterillisator. Ding staat mega in de weg en sinds ...
Elke keer uitkoken of alleen de eerste x bij gebruik?

4 jaar geleden

Reactie op deventer25

Elke keer uitkoken of alleen de eerste x bij gebruik?
Toen was het nog iedere keer maar ik geloof dat de adviezen nu anders zijn. Im blijf denk ik gewoon iedere dag uitkoken. De speentjes van mn dochter kook ik ook uit en daarna in de koelkast in de bakje. Voelt gewoon fris.

VRIEND

4 jaar geleden

Ik heb een magnetron sterilisator gebruikt

4 jaar geleden

Kijk op de website van Dokter Brown. https://www.drbrowns.nl/klantenservice/handleidingen/hoe-reinig-je-een-dr-browns-fles/ Bij echt klassiek uitkoken kunnen ze vervormen en gaan lekken. 馃槵

4 jaar geleden

Toevallig is ons kindje te vroeg geboren (alles goed verder) maar wij hebben nu speciale flesjes moeten bestellen van dr Brown. Kraamzorg heeft aangegeven dat ze niet uitgekookt mogen worden. Zij gaf aan dat alleen alles bij binnenkomst goed schoongemaakt moet worden met wat warm water.