7 Reacties

4 jaar geleden

Geen tips voor een merk draagzak of draagdoek, maar wel dat je de draagzak/doek ook als laagje (kleding) moet rekenen. Dus als het mooi weer is en je bijvoorbeeld een rompertje en een t-shirt bij je baby aandoet, moet je in de draagzak/doek alleen het rompertje aandoen.

4 jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Geen tips voor een merk draagzak of draagdoek, maar wel dat je de draagzak/ ...
Ook een goede om rekening mee te houden! Dank je 😊 de dag na zijn geboorte was hij urenlang te koud en moesten we bijna naar het ziekenhuis terug om hem weer te laten opwarmen. Omdat we toen zo geschrokken zijn, blijft de juiste kleding voor de temperatuur een dingetje met dus de neiging hem soms iets te warm te kleden. 😬

4 jaar geleden

Reactie op Judith_A

Ook een goede om rekening mee te houden! Dank je 😊 de dag na zijn geboorte ...
Ik heb het heel snel koud en mijn man en zoontje hebben het beide juist snel warm. Ik vind het dus ook erg moeilijk om in te schatten wat ik nou het beste bij hem aan kan doen. Dus ik snap je wel hoor 😅

4 jaar geleden

Ergobaby Omni 360 Cool air mesh ! ☺️

4 jaar geleden

Ja! Gewoon via marktplaats. Heb ik er een op de kop getikt voor 45 euro. Ben er ZO blij mee!

4 jaar geleden

Wij hebben deze, werkt iets anders qua dragen maar geen zweet ruggetje meer voor onze baby. €40,-

4 jaar geleden

Ja deze is top! Hebben wij ook in Amerika met 30 graden gebruikt. Het lastigste vond ik dat ze zo aan de zon blootgesteld was. Dus altijd UV hoedje op en heel goed insmeren.