4 Reacties

8 maanden geleden

Onze dochter heeft dit ook gehad. Maar zo extreem, dat ze de avond ervoor al begon te huilen en helemaal overstuur was. Dit heeft 6/7 weken geduurd (ze gaat maar 1x per week). De laatste 2 weken vind ze het niet meer erg godzijdank 🤞. Het gaat echt weer over.

8 maanden geleden

Is denk ik een fase.. Onze dochter had het een jaar geleden toen ze bezig was met leren lopen en heel veel andere ontwikkelingen Ik weet hoe het voelt, maar het komt goed 😘

8 maanden geleden

Mijn zoontje is sinds 1,5 maand naar een oudere groep en heeft het aan het einde van de dag ook echt lastig, hij is gewoon bek af van al die indrukken en de oudere kindjes. Op het laatste uurtje na gaat het wel goed, weet je of dit bij jouw zoontje ook het geval is? Of merk je dat je zoontje veel ontwikkelingen doormaakt? Of is er iets of iemand veranderd bij de opvang? Misschien is het daar door.. als je het niet zeker weet, kan je altijd navragen.

8 maanden geleden

Reactie op Amooma

Mijn zoontje is sinds 1,5 maand naar een oudere groep en heeft het aan het ...
Waarschijnlijk is het een combinatie van grote ontwikkelingen bij mijn zoontje (die taal gaat ineens zo mega snel) en grote veranderingen op de opvang. In de afgelopen maanden zijn twee vaste medewerkers vertrokken en hij was echt dol op hen. De medewerkers die nu op zijn groep staan, kent hij wel maar vindt hij duidelijk minder leuk en ik snap wel waarom want ze zijn wat minder 'lief'. Niet dat ze het niet goed doen hoor, maar hun karakter is wat strenger ofzo. Wij willen binnenkort verhuizen naar een andere wijk en waren eerst niet van plan opvang te wisselen maar misschien dat ik toch wel daar in de buurt ga kijken of er een opvang is die nog wat beter past.