9 Reacties

9 maanden geleden

Geen tips, wel herkenning. Hier vanavond geen avond eten en zelfs geen toetje met banaan erin. 🫠zal wel weer een fase zijn, hier is meneer ook iedere ochtend vroeger wakker dan normaal.

9 maanden geleden

Cb gaf aan dat dit een fase is... Hier eet hij de ene avond wel de andere niet... Ene avond kan hij iets lekker vinden en als we een keer de avond erna hetzelfde aanbieden wil hij niet. Het maakt ook niet uit hoe hij overdag gegeten heeft.. soms doet hij dit ook met ontbijt of lunch... Ik denk dan maar hij zal geen honger hebben.... Wij bieden overigens geen ander eten aan. Wel krijg hij altijd een bakje yoghurt of hij nou goed eet of niet. Dit werd ook aangeraden om dat wel aan te blijven bieden ook ivm zuivelinname

9 maanden geleden

Hier heeft hij ook een fase gehad dat hij niks wilde eten. Nou prima dan niet. Hij kreeg ook niks anders, alleen een toetje na, maar dat krijgt hij altijd. Vanavond wilde hij ook niks eten. Hij had 1filmpje van Dribbel gekeken, daarna uitgezet en tijdens het kijken een hapje gegeven en meneer eet daarna z'n hele bord op. Dus een grote draak🙈

9 maanden geleden

Heel normaal (en frustrerend helaas) :) Hier zijn we net door die fase heen, maar hebben we ook een paar weken gehad dat ze geen hap wou eten Komt wel weer goed (en vitaminetekort krijgen ze niet zomaar :)?

9 maanden geleden

Zonder ?

9 maanden geleden

Reactie op Gietertje

Zonder ?
Nee, dat zal wel niet 😂 ik denk alleen maar, kind eet je groentes anders mis je vitamines 🤣 maar goed, ik ga het even loslaten, hopelijk trekt het een keer bij dat geneuzel met het avondeten 😅

9 maanden geleden

Reactie op Marlot87

Nee, dat zal wel niet 😂 ik denk alleen maar, kind eet je groentes anders m ...
Ja herkenbaar! Ik bied overdag vaak wat groente aan (komkommer, tomaat en paprika) op een bordje. Dan eet hij wat tijdens het spelen. Zo kan ik het s avonds makkelijker loslaten als hij niks eet 😅

9 maanden geleden

Reactie op Edje24

Ja herkenbaar! Ik bied overdag vaak wat groente aan (komkommer, tomaat en p ...
Dit deed ik idd ook.. En echt loslaten :) Ik weet uit ervaring dat eten dwingen niet werkt (ik lust nog steeds veel dingen niet), dus vermijd strijd aan tafel. Wil je niks? Dan niet.. Ze mag (als het in huis is) altijd een toetje, maar dat wilde ze zelfs toen niet (of 3 hapjes ofoz), dus het zal wel 😛 Brood ging vaak nog wel goed, dus qua hoeveelheid over de dag heen maakte ik me ook geen zorgen :) En ze wordt nooit wakker van de honger, dus prima

9 maanden geleden

Bij ons ook drama met eten, maar wel vooral als papa het eten heeft klaargemaakt of hem het eten voorzet. Als ik het eten heb gemaakt en hem voer of hem het eten geef, dan eet hij meestal wel. En dat is vooral erg vervelend omdat mijn vriend bijna altijd kookt. We gaan het nu maar wat meer 50/50 verdelen zodat het de helft van de avonden hopelijk goed gaat. Verder gaan we ook vooral niet de strijd aan en krijgt hij altijd een toetje aangeboden.