8 Reacties

één jaar geleden

Misschien gewoon met de losse douchekop? Of zou je dan zelf toch nat worden? Ik doe haar altijd gewoon in het grote bad maar dat zal geen optie zijn.

één jaar geleden

Wij zetten het babybadje op de grond en zetten haar daar in. Klimt ze 100x uit, maar dat is dan niet erg 😉 En inderdaad met de losse douchekop

één jaar geleden

Ik heb een antislip mat gekocht (grote) en de kleine zit of staat onder de regen douche met speelgoed. Wordt eigenlijk zelf nooit nat. Zijn haren spoel ik uit met een kom water en inzepen helpt hij zelf ook mee. Maar wij hebben wel een inloop douche. Weet niet of jullie dat ook hebben?

één jaar geleden

Word*

één jaar geleden

Hier gewoon de douche aan en ze speelt eronder en ik zit de op de badrand terwijl zij doucht

één jaar geleden

Ja hebben ook een inloopdouche met een losse kop idd. Ik ga dat proberen. We hebben ook slipstop schoentjes dus dan komt het vast goed, ff handig in worden !

één jaar geleden

Bij ons werkt een badring echt ideaal. Heb je dat al geprobeerd?

één jaar geleden

Ik leg de antislipmat in de douche, draai de kraan open, zet de douchekop opzij richting de muur (van mij af) en ga naast de douche op de grond zitten. Met een handdoek op schoot tegen de plonzen water. Hij huppelt dan heen en weer, speelt met z'n speelgoedjes en een emmer. En als ie in de buurt staat, was ik hem.