17 Reacties
3 jaar geleden
Wij gebruiken de munchkin 360 inderdaad, zijn hier heel tevreden over. De eerste paar keren snapte ze het niet zo goed, maar nu drinkt ze er heel goed uit. En de lekken niet wanneer de beker door de kamer vliegt omdat ze hem zat is 😂
3 jaar geleden
Reactie op hoogendoornS
Wij gebruiken de munchkin 360 inderdaad, zijn hier heel tevreden over. De e ...
En hoe oud is ze ? Mijn dochtertje is nu 8 maanden en 2 weken ongeveer 😅
3 jaar geleden
Die van ons krijgt een rietjes beker van de hema ze is 8,5 maand en ze kreeg deze al vanaf 7 maanden
3 jaar geleden
Reactie op Oummie SoumNajima
En hoe oud is ze ? Mijn dochtertje is nu 8 maanden en 2 weken ongeveer 😅
Ze is van 6 november, bijna 9 maanden nu. Ze drinkt hier al uit sinds ze 6 maanden is. Dit omdat ze absoluut geen ander drinken wilde in de melk flessen. 😂 iets met een beetje Eigenwijs? Haha
3 jaar geleden
Reactie op mamaST
Wij zijn direct begonnen met een open beker toen zij 6 maanden was. Inmidde ...
Ja dit hebben wij ook gedaan. 360 graden omdat we daarin makkelijk iets te drinken voor haar mee kunnen nemen. Maar omdat ze altijd veel interesse in mijn theemok had drinkt ze nu thuis uit een open beker. Nieuwsgierig als ze is wilt ze altijd even kijken wat in haar beker zit 🤭
3 jaar geleden
Mijn zoontje drinkt nog uit de (melk) fles. De 360 beker snap hij nog niet zo goed, je moet het water eruit zuigen namelijk. Ik weet niet zo goed hoe te oefenen hierop. Hij wilt het wel heel graag maar na een paar keer slurpen zonder resultaat is het gedaan.
Is een tussenstap met een rietje beter misschien? Iemand hetzelfde gehad?? 😋
3 jaar geleden
Reactie op hoogendoornS
Wij gebruiken de munchkin 360 inderdaad, zijn hier heel tevreden over. De e ...
Wij ook! Ze is nu 9 maanden en een paar dagen en ze snapt het nu heel goed. De eerste keren lukte het haar niet maar na een paar keer aanbieden ging het uiteindelijk steeds beter!
Op de opvang leren ze haar uit een open glas drinken. Fijn dat ze dat daar doen want thuis was dat geeeeen succes 🤣
3 jaar geleden
Reactie op Patricia_87
Wij ook! Ze is nu 9 maanden en een paar dagen en ze snapt het nu heel goed. ...
Hier gaat ze bellen blazen in een open glas/beker. Dus daar wachten we nog even mee. Anders is het Elke dag een groot waterballet 😅
VRIEND
3 jaar geleden
In ons Lovevery pakket zat een rvs stalen kopje voor hem waarmee we zijn gaan experimenteren vanaf 7 maanden. Gaat erg goed!
Ik had daarvoor ook al een anti lek beker en tuitbeker met siliconen tuit gekocht voor hem. Dat is de enige die hij tot nu toe ook geprobeerd heeft, maar de open beker wint het nog steeds ruimschoots. Tegenwoordig probeert hij ook zijn fruit puree en kommetje yoghurt naar binnen te drinken!
Inmiddels ook zo'n cappuccino beker met siliconen reisdeksel gekocht en dat gaat ook redelijk. Soms zit er nog de verwarring of de lippen aan de bovenste of onderste rand moeten...
3 jaar geleden
Wij hebben alles 🤣.
Zoontje van 8 maanden drinkt het liefst uit deze: Bekijk Philips Avent SCF796/02 Drinkbeker met rietje - 9m+ - 1 stuk - Paars/Blauw op: https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scf796-02-drinkbeker-met-rietje-9m-1-stuk-paars-blauw/9200000071394942?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Maar ook drinkt hij uit de Munchkin 360 of dat bekertje met de uitsparing voor de neus. Op de opvang doen ze old school een gewone beker. Kind is van alle markten thuis 🤣