13 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik wolvet (lanoline) eerst tijdens de borstvoeding, nu op de wangen van mn baby. Het is 100% natuurlijk en ademend. Het is een beetje zoals vaseline, heel vet, alleen is vaseline niet natuurlijk en niet ademend. Werkt hier heel goed, mn baby is heel gevoelig en reageert overal op, maar op wolvet niet. Verder gebruik ik 100% Jojoba olie van natural heroes voor in bad en voor z鈥檔 hoofdhuid

4 jaar geleden

Ik ga voor het eczeem deze week naar de huisarts en dan krijgt hij denk ik hormoonzalf. Het is maar aankloten met die bepanthen en cetomacrogol, het eczeem komt er nog dwars doorheen

4 jaar geleden

Reactie op VSXBZ

Ik ga voor het eczeem deze week naar de huisarts en dan krijgt hij denk ik ...
Ja het lijkt weinig te doen inderdaad. Heeft hij overal eczeem of alleen op 1 plek?

4 jaar geleden

Reactie op Mommy 2021

Ja het lijkt weinig te doen inderdaad. Heeft hij overal eczeem of alleen op ...
Op zn wangen, kin en een beetje schouders

4 jaar geleden

Reactie op Peppie32

Ik gebruik wolvet (lanoline) eerst tijdens de borstvoeding, nu op de wangen ...
Lanoline heb ik nog liggen, dat kan ik inderdaad nog eens proberen. Krijgt hij normaal gesproken ook uitslag en bultjes van andere vette creme?

4 jaar geleden

Hier van onze kinderarts de tip gekregen om La Roche Posay te smeren om eczeem wat voor te blijven. Nu een kleine week aan het smeren en wel het idee dat het al effect heeft! Ze hebben er ook zeep van en die gebruiken we nu ook. Enige jammere: Na茂f ruikt echt zoveel beter. 馃檲馃槄

4 jaar geleden

Ik gebruik creme van la roche posay ( baume ofzoiets) helpt perfect!!! Maar! Bij mijn zoontje kwam het eczeem door het wasmiddel en sinds ik een wasmiddel gebruikt zonder chemische bende is het weg.

4 jaar geleden

Reactie op RGNL

Ik gebruik creme van la roche posay ( baume ofzoiets) helpt perfect!!! Ma ...
Ik hoor er inderdaad goede verhalen over, ik ga die ook eens proberen. Ik gebruik inderdaad al Neutral wasmiddel

4 jaar geleden

Wij hebben ook veel geprobeerd (vaseline, naif, weleda) voor rode, droge wangetjes en huid, maar het bleef droog. Beste effect nu met La Roche Posay Lipikar Baume馃檪

4 jaar geleden

Ons meisje heeft ook super droge wangetjes gehad en op haar lijfje ook veel schrale plekjes. Het cb raadde aan te beginnen met gewoon vasaline smeren. Mocht dat niet werken dan zijn er andere opties (even geen idee welke haha). Maar vasaline werkt top hier! Ik smeer het 2x per dag en dan is het bijna meteen weer weg 馃槉

4 jaar geleden

Ik heb la roche posay lipikar, heel fijn!

4 jaar geleden

Hier ook la roche posay lipikar 馃憤

4 jaar geleden

Dankjewel voor de tips, nu een paar dagen met la Roche posay aan het smeren en het is al bijna weg!