11 Reacties

VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Lautje
Tijdens de zwangerschap kun je de meest rare dingen dromen. Seksuele dromen ...
Thanks Lautje, ik weet ergens dat je gelijk hebt maar was echt even opzoek naar die bevestiging. Die hormonen... pfff. Heel bizar dit. Hopelijk wordt dit minder en kan ok weer normaal slapen en dromen.

4 jaar geleden
Reactie op MT010
Thanks Lautje, ik weet ergens dat je gelijk hebt maar was echt even opzoek ...
Ik heb ook hele rare dromen. Elke nacht weer en het is zo echt! Ik moet je helaas wel teleurstellen dat ik er tijdens mijn vorige zwangerschap de hele tijd last van heb gehad. Van seks met je ex, tot BN'ers, seks met vrouwen. Noem het maar op. Maar ook hele andere dingen als diefstal plegen, met een heel leger van vrienden Voldemort (Harry Potter) verslaan op de hockeyclub..
Maar ook hele leuke dromen zoals voorstellingen hoe het leven zal zijn met een kindje en hoe iedereen reageert 🤗

4 jaar geleden
Ik herken het wel! Alleen mijn verhaal is een beetje anders . Ik heb 1 dochter van mijn ex. Hij was ook mijn jeugd liefde van 16 jaar! Uiteindelijk zijn we super goed/vriendschappelijk uit elkaar gegaan en ben ik gelukkig met mijn nieuwe vriend waar ik nu 11 weken zwanger van ben. En nu ineens door de hormonen komt het verleden naar boven en mis ik mijn ex ook soms en droom ik ook over hem. Ik begon ook even te denken dat ik dus niet over hem heen was maar mijn verloskundige zegt dat het met de hormonen te maken heeft en dus heel normaal is. Een ex waar je een lange relatie mee hebt gehad is toch vertrouwd en heeft lange tijd deel uitgemaakt van je leven. Dat je die persoon af en toe mist of erover droomt zegt niets over hoeveel je nu van je nieuwe partner houd!

VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Tesssje
Ik herken het wel! Alleen mijn verhaal is een beetje anders . Ik heb 1 doch ...
Heey tesssje, dank voor je fijne woorden. Opzich is het ook mooi dat je goed uit elkaar kan gaan en dat er nog gevoel is. Ik begon al te twijfelen aan mezelf. Je hebt gelijk; het zegt niets over mijn huidige partner.
Zo 16jaar is inderdaad ook erg lang. Zeker als je dan goed uit elkaar gaat dan is het ook niet gek dat onder invloed van hormonen bepaalde vertrouwde gevoelens naar boven komen. Aaaagj die hormonen ook he. Ben blij met je berichtje. Dankjewel :)x

VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op KirstenDW
Ik droomde pas ook over mijn ex. Waren ook bijna 10 jaar samen. En nu al me ...
Bizar he die dromen! Toevallig heb ik eerder net als Lautje ook over Harry Potter gedroomd en heb ik seks met iedereen 🤣. Dat zijn de leukere dromen. Hopelijk houden de dromen over mijn ex op.

4 jaar geleden
Reactie op MT010
Heey tesssje, dank voor je fijne woorden. Opzich is het ook mooi dat je go ...
Het heeft echt met hormonen te maken ja haha hormonen zijn duivels 😂 want als ik niet zwanger ben mis ik hem totaal niet hahaha. Maar ik merk sowieso dat ik onder invloed van hormonen afkeer van mijn partner krijg omdat alles stinkt en ik heel misselijk ben😂. Als straks de kleine er is dan komt alles weer goed! En sommige mensen blijven nu eenmaal een plekje houden in je leven