5 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben een duo wagen met boven en onder. De demigrow van Nuna. We hebben m 1,5 jaar geleden gekocht omdat we dachten dat we binnen 3 jaar voor een tweede wilden gaan. Ik vind hem erg fijn omdat je m op allemaal manieren kunt gebruiken dus ook goed voor 1 kindje. Het enige nadeel is dat ie aan de grote kant is

één jaar geleden

Wij hebben de Gazelle S van Cybex. Is schuin onder elkaar. Niet heel groot, makkelijk in te klappen en gebruik hem elke dag. Ook vaker met meerdere kindjes

één jaar geleden

Ik heb de uppababy! Boven elkaar, super chill alleen mn zoontje zit boven nog naar mij gericht maar als je hem voorwaarts wilt richten dan schopt hij tegen het hoofd van mn dochter die voorop zitten! Qua rijcomfort is wel echt top!

MOD

één jaar geleden

Hi, Zojuist heb ik per ongeluk een topic van jou verwijderd. Normaliter lukt verwijderen niet. Het gaat om het topic waarin jij een cadeaubon van Babydump wil verkopen. Dit is echter niet toegestaan op ons forum. Ik had daarop gereageerd dat dit niet is toegestaan en 24baby tevens niet verantwoordelijk gesteld kan worden voor verkopen die misgaan. Fijne avond

één jaar geleden

Mijn ouders hebben de bugabo donkey. Ik vind het echt handig ding! Lijkt heel breed maar behalve in de Kruidvat gaat het in alle winkels prima👌 kindjes zitten comfortabel