9 Reacties
één jaar geleden
Ik heb de uppababy vista! Had ik al dus een tweede zitje bij gekocht. Super fijne wagen met grote mand onderin. Het jammere is dat je oudste vaak voorop gaat als je twee zitjes hebt na 6 maanden, waardoor het zwaarste gewicht voorop zit en het dus minder lekker stuurt, maar alsnog wandel ik er prima mee. Makkelijk in te klappen.
één jaar geleden
Bannini duo wagen! Kan je van de zitjes een reiswiegje maken. Heb er veel plezier van. Vooral omdat er ook een meerijdplankje aan kan en dus soms een combinatie heb van 3 kinderen 🤣 en je kan hem ook mooi als een enkel wagen gebruiken.
één jaar geleden
Ik ben in mei uitgerekend van ons tweede kindje, hebben de Cybex gazelle S besteld (zonder reiswieg) met cloud z2 autostoel die plat kan. De reiswieg hadden wij bij mijn zoontje haast niet gebruikt dus nu gaan we de eerste zes maanden de autostoel plat op de kinderwagen zetten en na ongeveer 6 maanden koop ik een tweede zitje. Heb ook een kidboard erbij besteld mocht de oudste het leuk vinden/goed gaan kan hij op het plankje en zn zusje dan in de enkele versie van de kinderwagen
één jaar geleden
Mijn zoon en dochter schelen een 1 jaar en 10 maanden.
We hebben een meerijd plankje gekocht voor onze ‘gewone’ kinderwagen. Dit is voor kleine afstanden en bij ons in het dorp ideaal maar we hebben ook een Joie Duo buggy gekocht. Achterin kan hij helemaal plat. Hier lag mijn dochter heerlijk te slapen in een autostoel-slaapzakje/voetenzak.
Mijn zoontje kon alles goed zien en vond het prima om erin te zitten. Dit was voor langere afstanden en naar winkels enz ideaal. Aangezien hij nog al van het wegrennen was.
één jaar geleden
Wij hebben de donkey 5. Ons zoontje is 16 maand en hopelijk binnenkort een positieve test in handen. Rijdt heel soepel en vlot. Grote boodschappenmand. Super kwaliteit
één jaar geleden
Reactie op MarloesLianne
Mijn zoon en dochter schelen een 1 jaar en 10 maanden.
We hebben een meeri ...
Een voordeel is ook dat je de Joie autostoel (maxicosi) kan bevestigen op het achterstuk.