32 Reacties
één jaar geleden
Ik werk op de personeelsafdeling van een ziekenhuis. Ik heb zelf geen zorggerelateerde opleiding gevolgd, maar ik wilde wel graag iets bijdragen aan de zorg.
Het is een kantoorbaan en deze valt tot nu toe goed te combineren. Ik werk 32 uur.
Hopelijk kun je in dit topic wat inspiratie opdoen 😄
één jaar geleden
Ik werk in de marketing, was nogal huiverig over alles maar nu ik dit bijna een half jaar doe heb ik het ontzettend naar mn zin! Ook hier heb je geen specifieke opleiding voor nodig, je wordt intern opgeleid. Ik bepaal voor zo'n 90% alles zelfstandig, heerlijk de vrijheid!
één jaar geleden
Pedagogisch medewerker, is opzich prima te combineren, samen met mijn vriend.
Ik breng mijn zoontje niet naar dezelfde vestiging als waar ik werk (ook niet dezelfde organisatie).
Werkdruk is hoog, maar ervaar het zelf niet zo. Ik heb zoiets van: het wordt vanzelf een keer 18.00.
Werk zelf 3 dagen.
één jaar geleden
Zonde om de zorg te verlaten ;)
Ik ben zelf operatieassistent, kan prima parttime. Je moet alleen wel weer aan de studie maar je krijgt direct salaris vanaf dag 1 omdat het een inservice opleiding is. We hebben trouwens veel oud doktersassistente hier werken. Succes met je keuze!
één jaar geleden
Ik ga volgende maand stoppen met mijn baan als logopedist en terug naar pedagogisch medewerker in de kinderopvang. 1: minder mentale druk (ook al is de druk ook hoog in de kinderopvang, maar ervaar dit minder dan in de logopedie) 2: verdient beter dan werkzaam zijn in de logopedie, 3: minder werk in mijn vrije tijd dus meer tijd voor mijn zoontje ☺️
Ook bewust voor deze switch gekozen, omdat ik het werk lastig te combineren vindt met een gezin
één jaar geleden
Ouderenzorg. Sinds kort 24 uur. Onregelmatig dag en avonddiensten en om de week het weekend. Ik vind het fijn ben veel thuis en de weekenden dat ik werk is mijn man er.
Avonddiensten voor en nadelen, bijna de hele dag thuis maar soms wel pittig om vroeg op te staan de dag erna :)
één jaar geleden
Ik werk als administratief medewerker en parttime 3 dagen en kan het heel goed combineren met mijn kind
één jaar geleden
Ik ben projectleider in een ziekenhuis. Werk 32u en heb zeker 1.15u reistijd per dag, maar kan het combineren met eigen indeling elke dag. We hebben het thuis goed afgestemd met 2 dagen opvang en 1 dag grootouders.
Zou vooral iets zoeken wat goed bij jou past en waar jij energie van krijgt. Happy mom is ook happy baby😊
één jaar geleden
Reactie op Pilzchen
Klantenservice medewerker. Gelukkig bij een bedrijf die veel ouders in dien ...
Als ik mag vragen, is zoiets ‘moeilijk’? Alsin, heb je veel werkdruk, moet je er veel kennis voor hebben? Ikzelf werk al jaren in een supermarkt maar wil ook graag iets nieuws en klantendienst medewerker lijkt me een leuke job.
één jaar geleden
Reactie op zeratje
Als ik mag vragen, is zoiets ‘moeilijk’? Alsin, heb je veel werkdruk, moet ...
Ik denk wel dat het ook afhankelijk is van het bedrijf zelf. Ik ervaarde pas de werkdruk toen ik naar de Back Office ging. Gelukkig voor een burn out aangegeven en gelijk op andere werkzaamheden gezet. Ondertussen weer helemaal op mijn plek binnen het bedrijf.
Kennis wordt je allemaal geleerd, die heb je vooraf niet nodig. Meeste die bij ons beginnen komen uit totaal andere branches. Ik weet niet waar je woont, maar als je wilt overstappen, wij zijn vrijwel altijd op zoek naar nieuwe mensen😊
één jaar geleden
Reactie op Pilzchen
Ik denk wel dat het ook afhankelijk is van het bedrijf zelf. Ik ervaarde pa ...
Ikzelf ben van België dus bij jouw bedrijf waar je werkt zal het waarschijnlijk moeilijk zijn voor mij haha. Maar ik zie hier ook vaak vacatures staan bij telecombedrijven als klantendienst medewerker