10 Reacties

4 maanden geleden

Als onze jongste zoon iets heeft gepakt wat niet mag, dus dat ik het dan wil afpakken. Rent hij altijd naar een hoekje toe en houdt het dan met een gestrekt handje helemaal de lucht in, van zo, nu kun je het niet pakken. Ik moet dan altijd stiekem even lachen

4 maanden geleden

Reactie op MamaLars

Als onze jongste zoon iets heeft gepakt wat niet mag, dus dat ik het dan wi ...
Dat doet mijn dochter ook. Alleen zij heeft ook een tik om dingen in de mond steken. Stiekem kijken en dat roepen mama kijk! Heel hard wegrennen en lachen. Of de deksels pakken van de plannen uit de keukenkasten. Heel hard slaan en rennen.

4 maanden geleden

Mijn zoontje pakte laatst de billen van de juf van de creche vast en zei heee lekkere dikke billen 😂 Het voorbeeld dat ze alles nadoen wat ze thuis zien🤣 Gelukkig konden ze er op de creche ook alleen maar om lachen.

4 maanden geleden

Meneer hier heeft de hobby om zoveel mogelijk sokken over elkaar heen aan te trekken 😂 dat ie daardoor nog meer glijdt over de vloer vind ie alleen maar geweldig 😅

4 maanden geleden

Reactie op jipzz

Mijn zoontje pakte laatst de billen van de juf van de creche vast en zei he ...
Ooh jee, dat wordt me er een!

4 maanden geleden

Reactie op SH1986

Ooh jee, dat wordt me er een!
Hahaha kind van zn vader. Zei al misschien moet je mn billen maar eens met rust laten als die kleine erbij is 😂

4 maanden geleden

Reactie op jipzz

Hahaha kind van zn vader. Zei al misschien moet je mn billen maar eens met ...
Haha straks sloeg papa heel hard op mijn billen en madam schoot in de lach, sadist 😉!

4 maanden geleden

Reactie op SH1986

Haha straks sloeg papa heel hard op mijn billen en madam schoot in de lach, ...
🤣🤣

VRIEND

4 maanden geleden

Op vakantie hebben we wat grote flessen op tafel staan waarvan hij weet wat het is. Daar kwam vanzelf een verhaaltje uit rollen; "Hallo cola, ik ben water." We hebben een kleine verhalenverteller hier.

3 maanden geleden

Sofie komt een aantal x per avond uit bed… Laatst kwam ze naar beneden en hoorden we bij elke trede “ik ben er bijna, ik ben er bijna” vervolgens kwam ze dansend ze woonkamer in en riep “hieeeeer ben ik” Zie dan maar niet te lachen en je peuter streng toe te spreken….. Mij lukte het niet😂