69 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op willemijn93xoxo

Hier is het vandaag super goed gegaan! Helemaal tot het einde volgehouden e ...
Fijn is dat he! Dat gevoel had ik ook toen die een kleine gil gaf uit vreugde toen die me zag en rennend naar me toe kwam ipv huilend haha 😅

9 maanden geleden

Reactie op Tutje

Fijn is dat he! Dat gevoel had ik ook toen die een kleine gil gaf uit vreug ...
Ja echt een fijn gevoel. Nu hopen dat dit doorzet en hij op een gegeven moment ook niet meer hoeft te huilen als ik hem breng. ☺️ maar voor nu echt een hele groot stap en ben er blij mee. Mocht het morgen niet lukken… moet ik me daar ook op voorbereiden en is dat niet erg.

7 maanden geleden

Hallo mama’s. hoe gaat het ondertussen met jullie kindjes? zijn ze al gewend aan de opvang? Mijn zoontje heeft het heel erg naar zijn zin, maar het ernaar toe gaan en wegbrengen is nog altijd een drama met veel tranen. Ik probeer het altijd heel kort te houden en duidelijk te zijn dat ik hem straks weer kom ophalen, maar nog steeds vind hij het niet fijn om weggebracht te worden.

7 maanden geleden

Reactie op willemijn93xoxo

Hallo mama’s. hoe gaat het ondertussen met jullie kindjes? zijn ze al gewen ...
Wat vervelend dat het halen en brengen nog niet goed gaat. Hij doet het hier super goed gelukkig, en is goed gewend. Van een krijsend kind in de auto op de parkeerplaats bij het herkennen van het gebouw, naar een lachend kind. Ik was vandaag bij het brengen nog even in gesprek met de leidster, hij zwaaide me gewoon uit en ik moest al weg van m🙃. Het nadeel is wel, dat hij door deze wenfase een bepaalde verlatingsangst heeft gecreëerd. We kunnen thuis niet uit z'n zicht verdwijnen, ook achterlaten bij opa/oma zit er niet meer in.

7 maanden geleden

Reactie op Selmx

Wat vervelend dat het halen en brengen nog niet goed gaat. Hij doet het hi ...
wat fijn dat het nu zo goed gaat! Hier alleen het brengen nog huilen, maar als ik eenmaal weg ben is hij 10 min later helemaal het mannetje en doet hij het super goed en heeft het naar zn zin. Als ik hem kom ophalen is school ook altijd leuk zegt hij, maar dat ik hem daar in de ochtend achter laat, dat vind hij nog steeds moeilijk. 😞 Ik weet ook niet wat ik kan doen om hem daarmee te helpen.

7 maanden geleden

Reactie op willemijn93xoxo

wat fijn dat het nu zo goed gaat! Hier alleen het brengen nog huilen, maar ...
aah vervelend. Het achterlaten heeft hier ook echt even geduurd. Hij doet het sinds een week of twee pas echt goed eigenlijk. Ik heb helaas geen tips voor je, denk dat hij langer nodig heeft om te wennen aan het afscheid nemen. Het is in ieder geval geruststellend dat hij het na 10min naar z'n zin heeft. Dan moet het vast goed komen, nog even wat geduld bij t wegbrengen.

6 maanden geleden

Hoi mama's, hoe gaat het. Hebben jullie al een eerste gesprek gehad over de kindjes hoe het gaat?

6 maanden geleden

Reactie op Selmx

Hoi mama's, hoe gaat het. Hebben jullie al een eerste gesprek gehad over de ...
Hier niet. Dat doen ze pas rond de 3e verjaardag en wanneer ze bijna 4 zijn.

6 maanden geleden

Heeft er iemand ervaring met de organisatie gro-up? Las online wat negatieve recensies en hoorde van een bekende ook dat ze niet zo tevreden was. Benieuwd of er nog meer ervaringen zijn met deze peuterspeelzalen.