15 Reacties

één maand geleden

Hey! Een vriendin van mij kwam met de tip om zijn autostoel zitverhoger in een gewone eetkamer stoel te gebruiken! Weet niet of jullie eetkamer stoelen er voor geschikt zijn, maar het is het proberen waard!

VRIEND

één maand geleden

Reactie op SharonHB

Hey! Een vriendin van mij kwam met de tip om zijn autostoel zitverhoger in ...
Bedankt voor de tip, maar de autoriteiten die wij hebben zijn allemaal van die grote meegroeidingen. Dat gaat hem niet worden.

één maand geleden

Reactie op Hepziba

Bedankt voor de tip, maar de autoriteiten die wij hebben zijn allemaal van ...
Snap ik, mocht je toch willen proberen, zo'n verhoger kost meestal rond de €15,- en tweede hands vaak nog gratis ook!

één maand geleden

Wij gebruiken een verhoger van Temu sinds een half jaar. Blijft goed vastzitten. Je hebt ze ook waterdicht en afneembaar. Helaas kan ik geen foto bijvoegen in dit bericht 😕

VRIEND

één maand geleden

Reactie op MinnieMouse

Wij gebruiken een verhoger van Temu sinds een half jaar. Blijft goed vastzi ...
Wat raar, had hem graag gezien idd. Maar bedankt voor de tip.

één maand geleden

https://www.ikea.com/nl/nl/p/ingolf-kinderstoel-wit-90146456/ Wij hebben deze van de ikea.

één maand geleden

Reactie op Hepziba

Wat raar, had hem graag gezien idd. Maar bedankt voor de tip.
Ik kan dus echt nergens meer foto's bij plaatsen. Zo jammer. Het is een heel dik vierkant kussen, dat vastzit met een riempje om de zitting heen en een riempje om de rugleuning heen. Ik vind het echt super handig en die kleine zit op de goede hoogte aan tafel zonder een aparte stoel nodig te hebben.

VRIEND

één maand geleden

Reactie op MinnieMouse

Ik kan dus echt nergens meer foto's bij plaatsen. Zo jammer. Het is een hee ...
Oh nog, zou ik even wat actie op ondernemen zodat je weer fotos kunt posten. Heb je anders een link voor me?

één maand geleden

Reactie op Hepziba

Oh nog, zou ik even wat actie op ondernemen zodat je weer fotos kunt posten ...
Komt ie, je hebt ze in tig kleuren en printjes: https://share.temu.com/TGdevmOdBmA

één maand geleden

Reactie op MinnieMouse

Ik kan dus echt nergens meer foto's bij plaatsen. Zo jammer. Het is een hee ...
Heb je toevallig een Huawei telefoon?

één maand geleden

Reactie op Angelique126

Heb je toevallig een Huawei telefoon?
Ha ja! Heel toevallig wel 😄 kunnen we er iets aan doen?

één maand geleden

Reactie op MinnieMouse

Ha ja! Heel toevallig wel 😄 kunnen we er iets aan doen?
Haha nee, ik ben bang dat de app uploads van deze telefoons niet accepteert. Bang dat de Chinezen meekijken 😉

één maand geleden

Ik weet niet wat voor speciale stoel jullie hebben? Maar wij hebben een triptrap van marktplaats :) Zo duur zijn ze daar niet 😊

VRIEND

één maand geleden

Reactie op Gietertje

Ik weet niet wat voor speciale stoel jullie hebben? Maar wij hebben een tri ...
Wij hebben deze Chicco meegroei stoel. Maar zoals je ziet gaat die bekleding niet lang meer mee...