6 Reacties

3 jaar geleden

Wat tof! Als je aan huis klein wilt starten is het dan geen idee om als gastouder te beginnen?

3 jaar geleden

Met betrekking tot de hypotheek wil ik je meegeven: ga naar een hypotheekadviseur. Deze kan je hier alles over vertellen. Regels mbt hypotheek kunnen snel veranderen waardoor een advies van zomaar iemand hier op het forum niet passend kunnen zijn bij jou situatie. Bij de meeste adviseurs is een 1e gesprek vrijblijvend en kosteloos. Ik merk op mijn werk (bij een hypotheekadviseur) dat mensen met allerlei ideeën komen omdat iemand gezegd zou hebben dat dit of dat zou kunnen... En vaak is er dan toch een teleurstelling omdat de constructie die bedacht is niet (meer) wordt toegestaan...

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Wat tof! Als je aan huis klein wilt starten is het dan geen idee om als gas ...
Jaa, zou inderdaad ook een mooi begin zijn!

3 jaar geleden

Reactie op T6543

Met betrekking tot de hypotheek wil ik je meegeven: ga naar een hypotheekad ...
Klopt, inderdaad. Ik dacht misschien is er hier iemand die gastouder is of een kdv heeft en mij wat tips kan geven.

3 jaar geleden

Jaa, zou inderdaad ook een mooi begin zijn!
Mijn moeder is gastouder met koophuis het fijne weet ik er niet van maar wel dat ze altijd een belastingadviseur had die ook aangifte deed omdat je als zzper veel geld kan besparen als het juist word ingevuld ze kreeg er meer voor terug dan wat ze hem betaalde en het was gelijk correct ingevuld. En wat hier eerder is gezegd hypotheekadviseur is ook een goed idee om even mee om de tafel te zitten. Ik zou wat je uit handen kan geven en niet je vak is lekker uit handen geven zodat je je kan bezig houden met je echte passie de kindjes😊

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Mijn moeder is gastouder met koophuis het fijne weet ik er niet van maar we ...
Mooi beschreven en duidelijk uitgelegd, heel erg bedankt.😊👌🏻