5 Reacties

8 maanden geleden

Oh ik lees me zoontje hierin! De deur zit bij ons standaard op de klink omdat wij in een gevaarlijk portiek wonen waar hij naar beneden kan vallen. Hij was vrij zelfstandig qua zelf speelgoed pakken zelf spelen alles wilde hij zelf doen en sinds een paar weken is alles mama. Ook de dingen die hij makkelijk kan moet mama doen als er een bal recht voor zijn voeten ligt komt hij me halen on die bal te pakken. Het is idd soms vermoeiend. Denk dat het een fase is

8 maanden geleden

Hand pakken en mee lopen doet mijn zoon ook met alles ik heb rust als oma er is dan doet hij dat bij oma 🤣. Hier kan hij gelukkig nog niet bij de deuren komen op één na en dat is de wc deur de rest is nog te hoog en de woonkamer deur staat de klink omhoog omdat onze hond de deur open krijg. Kleding leg ik twee setjes neer en hij mag uit die twee kiezen maar hij is niet zo moeilijk hij is het er ook mee eens met wat ik uitkiez

8 maanden geleden

Reactie op Bobbi 84

Hand pakken en mee lopen doet mijn zoon ook met alles ik heb rust als oma e ...
Ooh ja als oma er is, dan heb ik ook wat meer rust, haha!

8 maanden geleden

Herkenbaar hoor. Ik geef hem lang niet altijd zijn zin. Heel hard misschien maar als papa zijn boterham niet mag smeren heeft ie pech het is papa doen of geen boterham. En zo doen we dat met alles. Hier valt me op als ik ergens mee bezig ben kan hij prima spelen maar als ik even ga zitten moet ik overal mee naartoe. Vaak doe ik dit maar niet altijd. Ondertussen heeft hij wel door dat drammen geen nut heeft. Hij probeert het wel maar ik geef er niet aan toe.

8 maanden geleden

Haha herkenbaar wel. Die eigen wil is nog sterker geworden afgelopen weken. Vind het vooral lastig nu als die op zn loopfiets weg wil, ben bijna 30 weken zwanger dus vind het lastig om hem bij te houden en dan nog niet hebben over het terug naar huis moeten... kan soms aflopen met veel afleiden richting huis of een drama maken op de grond liggen en niet meer mee willen. Lastige leeftijd wel. Gelukkig kan hij wel heel goed praten en duidelijk maken wat hij wil. Laatst ook schoenen en jas aan is die zelf in de tuin gaan spelen bleef ik binnen. Vond die ook wel leuk.