12 Reacties

één jaar geleden

Toen ik zelf vroeger veel geprikt werd door muggen. Deed mijn moeder een paar druppeltjes citroenella olie op mijn kussen. Toen mijn zoontje laatst veel geprikt was heb ik een doekje met citroenella olie op een spuugdoekje gedaan en bij zijn bed gelegd. Dit lijkt wel iets te helpen.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Toen ik zelf vroeger veel geprikt werd door muggen. Deed mijn moeder een pa ...
Dit is ongeveer hetzelfde als die squittos plakkers. Dus weet niet of dat nog meer zou helpen? Maar bedankt voor de tip! 🙏🏻

één jaar geleden

Je hebt antimug rollers voor baby's dus veilig om het gezichtje mee in te smeren. https://www.pharmamarket.nl/puressentiel-antibeet-afwerende-roller-baby-30-ml.html?gclid=CjwKCAjwzo2mBhAUEiwAf7wjkuSrQOOZUdUFnWzu5E3VoBEGAfOG8mzpyuEIxlU9oh4WgIM8G11BzBoCXrgQAvD_BwE

VRIEND

één jaar geleden

Ik gebruik een klamboe/muggennet. Die leg ik dan over z’n ledikant als hij slaapt en ‘s ochtends haal ik die weer weg (anders gaat hij er mee spelen). Sindsdien zijn muggenbultjes verleden tijd en geen middeltjes nodig☺️

VRIEND

één jaar geleden

Hier gebruiken we een (zelfgemaakte) klamboe van kaasdoek. Ademt goed en werkt perfect, mits er tussen de voedingen door niks in vliegt...

één jaar geleden

Vinden jullie het niet eng dan een klamboe? Ik ben bang dat mijn meisje die perongeluk om zich heen wikkelt of iets dergelijks 🤷🏼‍♀️

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Merelltje

Vinden jullie het niet eng dan een klamboe? Ik ben bang dat mijn meisje di ...
De klamboe is lang genoeg om verstrikt in te raken, maar hangt buiten zijn bed tot bijna aan de vloer. De randen van zijn bed staan hoog op, dus hij zou best lang bezig zijn om het in zijn bedje te trekken. Maar hij trekt er nooit aan, raakt het nooit aan. De klamboe hangt er al een jaar boven en met de babyfoon horen we het snel als hij wakker is.

één jaar geleden

Er zijn speciale klamboes te koop voor een ledikant! En bij de etos hebben ze muggenspul wat al mag vanaf 3 maanden

één jaar geleden

Had jij nog iets gevonden wat helpt? Mijn zoontje word helemaal lek geprikt, armen nek en gezicht.. hij zit helemaal onder! Zo zielig 🥺

één jaar geleden

Muggen prikken s’avonds rond 18u en s’ochtends t/m een uur of 9u ook. Of de hele dag in drassige gebieden 🥲. Die bulten zie je niet direct. Ons zoontje wordt overdag ook gewoon geprikt in de tuin, we hebben er veel struiken en bomen in staan en in de schaduw is hij gewoon het lekkerste wat er is voor de muggen. Gelukkig heeft hij er zelf geen last van lijkt het 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Had jij nog iets gevonden wat helpt? Mijn zoontje word helemaal lek geprikt ...
Nee helaas niks effectiefs. We zorgen dat ramen & deur voornamelijk gesloten zijn en ik controleer haar slaapkamer voordat ze naar bed gaat🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Wij hebben een hor in zijn raam geplaatst. En houden de deur altijd dicht. Luchten de kamer lekker door, maar door de hor komt er niks binnen. En beneden letten we ook goed op. Hij is nu bijna 2 en heeft alleen op vakantie een keer een muggenbult gehad.