12 Reacties
één jaar geleden
Toen ik zelf vroeger veel geprikt werd door muggen. Deed mijn moeder een paar druppeltjes citroenella olie op mijn kussen.
Toen mijn zoontje laatst veel geprikt was heb ik een doekje met citroenella olie op een spuugdoekje gedaan en bij zijn bed gelegd. Dit lijkt wel iets te helpen.
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Merelltje
Vinden jullie het niet eng dan een klamboe?
Ik ben bang dat mijn meisje di ...
De klamboe is lang genoeg om verstrikt in te raken, maar hangt buiten zijn bed tot bijna aan de vloer. De randen van zijn bed staan hoog op, dus hij zou best lang bezig zijn om het in zijn bedje te trekken. Maar hij trekt er nooit aan, raakt het nooit aan.
De klamboe hangt er al een jaar boven en met de babyfoon horen we het snel als hij wakker is.
één jaar geleden
Er zijn speciale klamboes te koop voor een ledikant! En bij de etos hebben ze muggenspul wat al mag vanaf 3 maanden
één jaar geleden
Muggen prikken s’avonds rond 18u en s’ochtends t/m een uur of 9u ook. Of de hele dag in drassige gebieden 🥲. Die bulten zie je niet direct. Ons zoontje wordt overdag ook gewoon geprikt in de tuin, we hebben er veel struiken en bomen in staan en in de schaduw is hij gewoon het lekkerste wat er is voor de muggen.
Gelukkig heeft hij er zelf geen last van lijkt het 🤷🏼♀️
één jaar geleden
Wij hebben een hor in zijn raam geplaatst. En houden de deur altijd dicht. Luchten de kamer lekker door, maar door de hor komt er niks binnen. En beneden letten we ook goed op. Hij is nu bijna 2 en heeft alleen op vakantie een keer een muggenbult gehad.