8 Reacties

één jaar geleden

Hier ook de laatste paar dagen net voor middernacht wakker, dacht een sprong?

één jaar geleden

Hoe oud is je zoontje en slaapt hij wel weer als je hem bijtje pakt? Mijn zoontje 17 maanden zat ik sprong 10 en had dit ook. Leek verlatingsangst. Als we hem bij ons pakten sliep hij wel. Duurde 1,5 week en toen sliep hij weer door.

één jaar geleden

Hij is 15.5 maand nu.. niet in een sprong volgens schema. Hoop dat het ook niet veel langer meer duurt :-(

één jaar geleden

Reactie op Pleun22

Hij is 15.5 maand nu.. niet in een sprong volgens schema. Hoop dat het ook ...
Niet vervelend bedoeld, maar ook al zegt het schema dat je zoontje niet in een sprong zit, dan nog kan dat wel zo zijn (of beginnend) of hij ontwikkelt toch echt weer een 'groot iets' wat hem afleidt van het slapen.. Gezien je mooie slaaptijden zowel overdag als 's avonds, en het plotseling veel wakker zijn èn de leeftijd van je kindje, denk ik(!) dat je zoontje echt in een ontwikkeling zit en daardoor slechter slaapt. Mijn zoontje is 16 maanden, heeft ook een prima slaapritme máár wordt de laatste tijd ook vaker (huilend) wakker en slaapt dan moeilijk weer in/soms alleen nog maar bij ons in bed/soms wel twee uur (klaar)wakker.

één jaar geleden

Reactie op Evachristina90

Niet vervelend bedoeld, maar ook al zegt het schema dat je zoontje niet in ...
Dank je, waardeer het zeker! Vind het fijn andere reacties te lezen en tips in welke vorm dan ook zijn altijd welkom :)

één jaar geleden

Mijn meisje is nu 16 maanden en ik zit met hetzelfde. Ze slaapt overdag van half 1 tot half 3/3uur en gaat om 19u naar bed. Wordt nu standaard elke avond rond 22u wakker en is dan niet te troosten. Tenzij ze tussen ons in kan liggen. Is nu sinds ongeveer 1 week aan de gang. Blijf hopen dat het een fase is. Zij zit wel in een sprongetje, dus het zal hoogstwaarschijnlijk een ontwikkeling zijn waardoor dit komt. Maar wel pittig.. Dus geen tips, maar wel herkenning

één jaar geleden

Reactie op Merelltje

Mijn meisje is nu 16 maanden en ik zit met hetzelfde. Ze slaapt overdag va ...
Jaa pittig hè… toch fijn om te weten dat we er niet alleen in staan en dat meer ouders hier doorheen gaan , dat het er blijkbaar bij hoort

één jaar geleden

Hebben wij ook gehad een paar weken geleden! De boosdoener: 4 kiezen die door moesten komen 😭 uiteindelijk kwamen ze langzaamaan een voor een door, dus was echt suuuuper fijn die nachten en zure poepluiers wekenlang... Maarrrr die kiezen zijn er nu een heel eind en meneer slaapt weer 9 vd 10 nachten door🤞🏻 Wat we destijds hebben gedaan als hij middenin de nacht wakker werd is geprobeerd te troosten (werkte niet, bleef overstekken), de luier gecheckt/verschoont en dan uiteindelijk toch elke keer maar weer een klein flesje melk warm gemaakt. Vervolgens viel meneer in slaap terwijl hij de fles aan het leeg tutteren was. En wat je zegt; alles is een fase!