19 Reacties

5 maanden geleden

Als ze een buikslaper is kan je misschien de luier achterstevoren aandoen? Al zal je dat vast al wel geprobeerd hebben 😓

5 maanden geleden

Hier een buikslaper en was steeds alles nat. Van alles geprobeerd maar verschoon nu altijd voor dat wij op bed gaan. En dat gaat bijna altijd goed. Gebruik pampers premium protection voor 's nachts.

5 maanden geleden

Bij ons gaat het goed met pampers premium protection. Voldoende ruime maat kiezen. Wij hebben maat 5.

5 maanden geleden

Misschien dat een extra luierbroekje werkt? https://www.nappys.nl/wasbare-luiers/wolbroekjes/disana/wolbroek-roze Je hebt ze ook van wolzijde wat handiger voor de warmere dagen. Je kunt kijken of ze dit ergens tweedehands aan bieden. Ik las ook iets over pampers active fit. Dit werd het beste beoordeeld. Als je in de buurt van DE woont dan zou je kunnen kijken of dit scheelt qua uitproberen.

5 maanden geleden

Reactie op Dahlia22

Hier een buikslaper en was steeds alles nat. Van alles geprobeerd maar vers ...
Is de pamper premium protection beter dsn de huggies pants ? En dan een gewone en een broekje of gewoon 1 ?

5 maanden geleden

Heb je al eens een overbroekje geprobeerd? Dat werkte bij onze dochter goed. Dus eerst een gewone pamper en dan een overbroekje. Was ze al eens doorgelekt zat het alleen daar in

5 maanden geleden

Reactie op Tems87

Heb je al eens een overbroekje geprobeerd? Dat werkte bij onze dochter goed ...
Heb je een voorbeeld ? Ik snap niet precies wat je bedoeld.

5 maanden geleden

Het enige wat hier werkt is een uur voor het slapen geen volle flessen/bekers drinken meer geven. Hooguit een paar slokjes. En dan de Woezel en Pip luierbroekjes. In een maat groter dan normaal (6 in ons geval) Pampers e.d. lekte hij dwars doorheen.

5 maanden geleden

Reactie op Ieris

Heb je een voorbeeld ? Ik snap niet precies wat je bedoeld.
https://www.billenboetiek.nl/wasbare-luiers/tweedelige-systemen/overbroekjes/ Normaal doe je dit over een wasbare luier maar kan dus ook over wegwerp.

5 maanden geleden

Hier werken alleen de pamper dry night plakluiers en dan een maatje groter als overdag. En bij het eten savonds krijgt hij nog een half bekertje drinken en daarna niks meer. Meestal is hij droog

5 maanden geleden

Kun je misschien het drinken voor het slapen wat vervroegen? Of minder geven, en dan eerder op de dag meer.

5 maanden geleden

Reactie op jipzz

Hier werken alleen de pamper dry night plakluiers en dan een maatje groter ...
Zijn die er ook in gewone luiers ? Ik ken alleen de broekjes

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op jipzz

Hier werken alleen de pamper dry night plakluiers en dan een maatje groter ...
Wij gebruiken ook standaard pampers Dry nights in een maatje groter voor de nacht. Bij regelmatig doorlekken gaan we steeds weer een maatje omhoog. Werkt fantastisch hier.

VRIEND

5 maanden geleden

Een moeder in een andere topic had een soortgelijk probleem en hoopte dit op te lossen door extra boosters in de luier te doen. Misschien ook wel oplossing... Geen ervaring mee.

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op Ieris

Zijn die er ook in gewone luiers ? Ik ken alleen de broekjes
Blijkbaar is er wel een pampers sleep & play, maar de Dry nights zijn idd alleen luierbroekjes.

5 maanden geleden

Reactie op Ieris

Zijn die er ook in gewone luiers ? Ik ken alleen de broekjes
Pampers baby dry plakluiers zijn t

4 maanden geleden

Hier werkt alleen maat 7 kruidvat luiers. Enige wat werkt. Anders was ie ook drijfnat als buikslaper.

4 maanden geleden

Hier ook een Buikslaper die altijd nat was. Wij gebruiken sinds een week de nacht broekjes van Kruidvat - werkt eindelijk goed! Hiervoor ook altijd verschonen als we naar bed gingen. Nu voel ik wel nog steeds hoe vol hij al is - 1x wel voor de zekerheid verschoond

4 maanden geleden

Hebben wij ook een hele tijd gehad, sinds we deze gebruiken ‘s nachts , geen 1 keer meer doorgelekt 💪