7 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er ook 1tje 2e hands gekocht, het slaapzakje is echt lastig aan te trekken omdat de mouwtjes zo stak zitten. Dit hoort blijkbaar, als je op de faq kijkt van fedde en kees geven ze tips over het aandoen. Zelf was ik er niet zo'n fan van.. Ik heb het lakentje ook maar mijn dochtertje vind het helemaal niks. Ik heb de puckababy newborn bag aangeschaft laatst en ze is helemaal in haar hum. (Dus sorry maar geen goede ervaring hier 馃槄)

4 jaar geleden

Reactie op Daphne90

Ik heb er ook 1tje 2e hands gekocht, het slaapzakje is echt lastig aan te t ...
Een slechte ervaring is 贸贸k een ervaring 馃檭馃槈 Wij gebruiken nu de SwaddleMeyco maar lopen er tegenaan dat ie vaak wakker wordt van het inbakeren (als ie slaapt na de voeding) dus willen vooral iets wat makkelijker aangaat. Ik voed zonder swaddle, omdat ik het belangrijk vind dat we elkaar kunnen aanraken. Maar voeden in een slaapzak kan wel. Gelukkig werkt de Puckababy voor jullie! 馃挭馃徑

4 jaar geleden

Geen ervaring met het Bundi slaapzakje. Wel met de Puckababy Newborn slaapzak (kan in de droger!) en dan die met de teddystof. Kan zichzelf niet krabben en ik stop zijn armpjes onder een dekentje. Hij draagt daaronder een slaappakje en romper met lange mouwen. Problem solved (hier dan h猫:))

4 jaar geleden

Wij hebben dit slaapzakje en daaronder draagt hij gewoon een boxpakje

4 jaar geleden

Yes wij gebruiken het bundi slaapzakje en het nunki lakentje. Zijn blij met beide! Onder het slaapzakje doen wij idd alleen een romper, is warm zat (onder lakentje en dekentje).

4 jaar geleden

Wij gebruiken de Snoozebaby baby knoopslaapzak. Een lange mouwen romper eronder, en een laken + lekkere warme wiegendeken. Deze slaapzak vind ik ook heel handig met verschonen 鈥榮 nachts. 馃檪

4 jaar geleden

Hi, wij hebben het bundi slaapzakje en stoppen die gewoon in de droger. Gaat helemaal goed. Eronder alleen een romper en dan nog onder de laken en deken. Ze slaapt er echt rustiger door. Succes!