18 Reacties

3 jaar geleden

Hema valt altijd groooooot!

3 jaar geleden

Reactie op josi89

Dit is wel 1.5 maat groter dan andere merkjes. 馃ぃ

3 jaar geleden

Och Jaaaa Hema valt altijd groot idd :) Soms reuzengroot, soms beetje groot (en soms ook redelijk normaal) Onze dochter heeft nu een trui aan die ze vorig jaar had moeten passen.. Maat 62 is het.. ze heeft 74 (soms nog 68, soms 80)

3 jaar geleden

Yup hema valt groot hahaha hier past ze wel hema maatje 86馃檲

3 jaar geleden

Ja Hema valt heel groot馃檲 Ik koop nu Hema mt 80 voor de winter (dus ik zie het als 86)

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Yup hema valt groot hahaha hier past ze wel hema maatje 86馃檲
Ligt indd ook aan het artikel het valt nooooit tw klein maar sommige groter dan andere indd

3 jaar geleden

Reactie op SdG

Ja Hema valt heel groot馃檲 Ik koop nu Hema mt 80 voor de winter (dus ik zie ...
Gelukkig kunnen tuinbroeken in de lente ook aan met een shirtje hahaha 馃榿鉁岋笍

3 jaar geleden

Oh ja altijd groot. Maar die tuinbroek heb ik ook in maat 80 en die valt bij ons wel goed. Pijpen zijn te lang maar dat heb ik bij de meeste merken dus die sla ik sowieso altijd om 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op josi89

Euhm, dat vind ik enorm meevallen hoor

3 jaar geleden

Reactie op Nefertari

Euhm, dat vind ik enorm meevallen hoor
Ik vind het ook niet mega groot vallen. Veel dingen zijn alleen super stretchie waardoor t tot makkelijk een maat groter mee rekt.

3 jaar geleden

Reactie op G__

Ik vind het ook niet mega groot vallen. Veel dingen zijn alleen super stret ...
Vergeleken met andere merken vind ik hema wel groter uitvallen. 馃檲 maatje 68 past die van de Hema goed nu. Andere merken zoals wibra , babystyling etc is maatje 74/80 nu goed.

3 jaar geleden

Tot nu toe is mijn ervaring dat de Hema groot uitvalt. Waar ik met andere merken al in 80 zit , is dat bij de Hema kleding veel te groot nog

3 jaar geleden

De rompers passen perfect. De broekjes vallen groot dus die koop ik altijd een maat kleiner. En de truien die kan m'n zoon niet eens aan. Hij is erg slank met een lang bovenlichaam en die truien van de Hema zijn soms bijna vierkant, iig altijd veel te breed voor hem. Niet te doen 馃槱

3 jaar geleden

Hema valt wel iets ruimer dan gemiddeld inderdaad.

3 jaar geleden

Ik vind Hema juist altijd heel goed vallen vergeleken met andere winkels. H&M en Zara vallen veel groter vind ik

3 jaar geleden

Reactie op Tutje

Vergeleken met andere merken vind ik hema wel groter uitvallen. 馃檲 maatje 6 ...
Haha, ik heb voornamelijk Hema en Babystyling in de kast hangen en dacht altijd dat Babystyling klein viel. Maar misschien valt Hema gewoon groot idd! 馃檲

3 jaar geleden

Ik ben hema gewend en moet zeggen dat ik het vind verschillen: rompers soms al strak en broekjes weer heel groot馃槄

3 jaar geleden

Hema valt groot