6 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb hem gehad en ik was echt een heks heb hem een half gehad en echt 4/5 maanden ongesteld geweest aan 1 stuk door en heb hem toen er uit laten hallen toen ik er achter kwam dat ik zwanger was.

8 maanden geleden

Reactie op Mama_van_J.M.

Ik heb hem gehad en ik was echt een heks heb hem een half gehad en echt 4/5 ...
Ben je zwanger geraakt ondanks de implanon? 😓 Dat is voor mij dus reden om geen spiraal te nemen, 2 vriendinnen ondanks spiraal zwanger geworden 😓

8 maanden geleden

Reactie op IreenK

Ben je zwanger geraakt ondanks de implanon? 😓 Dat is voor mij dus reden o ...
Jaa… het is helaas wel fout gegaan maar ja

8 maanden geleden

Heb een implanon gehad zetten was opzich zo gedaan ziet er allemaal enger uit dan dat het lijkt. Genezing is ook vlot. Wel had ik ook dat ik steeds af en aan ongesteld werd heel irritant. Heb hem er na 1.5 jaar uit laten halen omdat ik er helemaal klaar mee was. Had gehoopt niet meer ongesteld te worden want dat hadden vriendinnen van mij immers ook maar helaas ging die vlieger voor mij niet op. Ik heb daarna een mirena spiraal laten zetten en dat was echt een verademing! Super chill niet meer ongesteld en veilig.

8 maanden geleden

Ik heb het sinds februari 2023. Totaal geen last van, niet meer ongesteld. Flinke blauwe plek de eerste dagen, maar verder niets van gemerkt. Ik ben er heel blij mee!

8 maanden geleden

Ik heb hem nu voor de tweede keer sinds 4 a 5 maanden. Ben om de week ongesteld voor een week ofzo super irritant. Daarnaast ook last van mn stemming. Twijfel of ik hem eruit laat halen maar dat vind ik de vorige keer geen pretje dus ben ik nu aan het uitstellen 🫠