6 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb kolven gehad (horigen) dus echt vast aan een apparaat vast zitten. Dat apparaat was perfect voor het opkrikken van borstvoeding. Als alles goed loopt, dan zou ik zeggen elvie. Daarmee was alles ontspannen en meer borstvoeding uiteindelijk. Maar niet geschikt om het op te boosten.

VRIEND

5 maanden geleden

Ik heb die van mij bij 4Mommy besteld en ben er al 2 jaar dik tevreden over. Twee dingen, in je voeding bh schuiven en aan. Draadloos, effectief en nog nooit een onderdeel hoeven vervangen.

5 maanden geleden

Reactie op Hepziba

Ik heb die van mij bij 4Mommy besteld en ben er al 2 jaar dik tevreden over ...
Bedankt! Welk merk kolf is het?

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op Merel2020

Bedankt! Welk merk kolf is het?
Degene die ik destijds bij ze gekocht heb, hebben ze niet meer, maar ik ga er vanuit dat de kwaliteit nog steeds hetzelfde is. Als je echt dezelfde wilt; https://koopje.com/product/biomom-draagbare-borstkolf/?attribute_pa_color=groen&attribute_stuk=Een+Paar&stkn=27bd0d5aa2bb&variant=172781&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_campaign=Google%20Shopping&gc_id=20214321834&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwoPOwBhAeEiwAJuXRh3ADSIDz8fVV_mysPhnbAlfJ_yZLfP4JCbRH8EyN9dg3u4Dy5LBrUxoCxQIQAvD_BwE

5 maanden geleden

Ik heb de Felin kolf, ben er blij mee 😊 Had eerder de Youha van AliExpress maar die deed na een tijdje pijn

5 maanden geleden

Bedankt!!