6 Reacties

6 maanden geleden

Ohh ik voel je verhaal, en herken mezelf er heel erg in. Jup ook onze ooh zo drukke, vrolijke peuter is meerdere keren wakker in de nacht en kan het doorslapen op 2 handen tellen. Wij hebben bij meerdere slaapcoaches trajecten gevolgd maar geen heeft geholpen. Na zijn operatie een half jaar geleden (buisjes en neusamandelen) sliep hij wel weer goed door. Zijn keelamandelen speelde toen al wel een rol maar mochten er nog niet uit omdat hij nog te jong was. Deze gaan er nu eindelijk a.s. dinsdag uit en ik hoop dat hij dan weer comfortabel is en goed kan slapen. Heb je het idee dat er iets mee speelt daarin bij jouw zoontje? Wij gebruiken ook nu een rood nachtlampje omdat hij de laatste tijd het woord spannend noemt. Voorheen ging ik even in zijn bed erbij liggen tot hij weer sliep maar ik ben nu 33 weken zwanger en heb de kracht hier niet meer voor. Gaat mee naar ons bed nu tot hopelijk na de operatie. (Papa mag hem niet troosten, mama mama en nog eens mama) Qua druppels hebben wij bach bloesem mix gegeven. Je kon aangeven waar hij/zij last van had en zo werd dit speciaal gemaakt. Hier niets geholpen. Wel lees ik veel verhalen over NEI, en dat voeding je nachtrust kan verstoren. Wellicht als het na de operatie niet beter gaat ik dit nog ga proberen. Heel veel sterkte in iedergeval!

6 maanden geleden

Ah ik snap je helemaal. Wij hebben dit gehad toen onze dochter net een jaar was. Na 3 maanden waren we helemaal kapot. We hadden ook iets te doorbreken maar op de een of andere manier lukte dat zelfstandig niet. Ondanks alle tips van mensen om ons heen. Na een consult met een slaapcoach van 1 uur was het probleem als sneeuw voor de zon verdwenen. Zodra het mis gaat weten we wat we moeten doen en is er niks aan de hand. Ik raad het iedereen aan om eens een ander mee te laten kijken 😁

6 maanden geleden

Reactie op SA2021

Ohh ik voel je verhaal, en herken mezelf er heel erg in. Jup ook onze ooh z ...
Ohh dan ben je ook nog is zwanger! Wel leuk uiteraard, haha, maar met slaapgebrek kan het nog extra vermoeiend zijn lijkt me. Hoe is de operatie gegaan van je zoontje? En hoe gaat het nu met hem?

6 maanden geleden

Zonder twijfel een slaapcoach in slapen heeft hier geholpen na 2 jaar niet doorslapen! Slaaptipsvoorbabys, Fenna is sowieso fijn. Aannemen wat ze zeggen en het een week proberen minimaal

6 maanden geleden

Reactie op Marlot87

Ohh dan ben je ook nog is zwanger! Wel leuk uiteraard, haha, maar met slaap ...
Operatie is goed gegaan! Heeft nu al 2 nachten beter geslapen dan alle maanden/jaren ervoor. Misschien toeval maar nog herstellende en dan al beter slapen is wel echt meer dan ik had gehoopt!

6 maanden geleden

Reactie op SA2021

Operatie is goed gegaan! Heeft nu al 2 nachten beter geslapen dan alle maan ...
Hoera!! Wat fijn!! Ik zal voor je blijven duimen dat hij dit gewoon blijft doen!!