3 Reacties
één jaar geleden
Mijn oudste dochter hebben wij zindelijk gemaakt toen ze pas ook echt goed kon communiceren met ons (zindelijk net 3 maanden voor haar 3e verjaardag). Daarvoor al wel spelenderwijs kennis laten maken met het potje en de wcverkleiner.
Ik wacht er nu met mijn jongste dochter ook nog mee vanaf dat we beter met haar kunnen praten.
Oudste dochter hebben we zindelijk gekregen met een stickerkaart wat op de wc hing. En als die vol was dan kreeg ze een cadeautje.
één jaar geleden
Hier zodra ze interesse hadden luier uit en dweilen maar😅 2 dagen even intensief doorzetten met veel ongelukjes en dan ineens gaat er een knop om en binnen een week zindelijk! (Je moet wel eigenlijk een weekje voor thuis zijn en geen afspraken hebben) Me jongste van deze club toont nog totaal geen interesse interesseert dr ook niet of dr luier vies is dus met haar wacht ik nog even😊 lukt het toch niet dan luier om en eventjes half jaartje/jaartje weer wachten ze hebben nog alle tijd gelukkig😀
één jaar geleden
Bedankt voor de reacties!
Onze dochter is er echt aan toe; geeft al aan 'mama poeppa' (ik heb gepoept) en krabt aan haar luier als ze geplast heeft; 'mama vies' (ik heb geplast).
Ik ga het dan toch maar echt 2 dagen intensief doorzetten. Ze heeft vaker zonder luier rond gelopen maar dan zoekt ze stiekem hoekjes waar ik moeilijk bij kan om te plassen en te poepen.
In elk geval bedankt❤️