22 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees overal dat je een hemeltje moet weghalen zodra je baby het kan vastpakken. Dus misschien veiliger om te investeren in andere verduisterende gordijnen oid?

3 jaar geleden

Verduisterende rolgordijnen van de Ikea werken hier top, alleen even goed opletten dat je ze echt zo aansluitend mogelijk ophangt. Qua prijs zijn die ook heel goed te doen 👍🏼 Hemeltje zou ik niet doen, zou hier uitlopen op een drama 😅 hij zou alles pakken wat ie te pakken krijgt 😂

3 jaar geleden

Wij hebben dit hemeltje. Helemaal top! Als die wilt slapen af en toe eraan trekken, ik laat hem ermee en valt zo in slaap en doe ik het naar achteren. Geen probleem! Is super luchtige stof, dus komt wel wat licht nog door.

3 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje verduisteringsgordijnen van de IKEA gehaald. Werken prima.

3 jaar geleden

Wij hadden ook een hemeltje. Deze hebben we nu weg gehaald. Hij ging er aan trekken en rolde er dan helemaal in, dit vonden we te gevaarlijk

3 jaar geleden

We hebben hem weggehaald omdat het nu gevaarlijk begint te worden omdat ze het vast kan pakken

3 jaar geleden

Nee niet doen. Mijn nichtje zat er een keer helemaal gewikkeld in. Geen idee hoe ze het voor mekaar kreeg. Ik had het ook maar toen mijn dochter 4 maanden was weggehaald

3 jaar geleden

Wij hebben ook het hemeltje en bij ons staat hij nu achter het bed, want deze werd ieder slaapje helemaal meegetrokken in z’n bed…. Wij hebben hem nu, maar bij een tweede zou ik hem niet weer kopen🤭 Vind ze overigs niet perse verduisterend.

3 jaar geleden

Veel plezier van gehad tot 7.5maanden. Toen trok hij hem zijn ledikantje in en nu hangt hij er ver vanaf. Zou hem voor een volgende weer gebruiken. Had wel de houder via MP gehaald. Vond die te duur nieuw. Je ziet hem niet namelijk 🙈

3 jaar geleden

Dankjewel allemaal! Ik ga dan toch een andere oplossing zoeken 😅. Rolgordijn is helaas geen optie, omdat het ook de enige plek is langs waar de katten buiten kunnen. En als ik dat van hen afneem, zijn zij weer diegene die mijn dochter wakker houden door te krabben aan de deur 🤷‍♀️😂

3 jaar geleden

Ik deed hier vuilniszakken voor t raam. Hebben plisse gordijnen maar kwam licht door de zijkanten. 3 weken geprobeerd maar ons zoontje is de ene keer gewoon vroeg wakker andere keer laat. Je hebt ook van tommee tippee zo een plakgordijn ik vond het een drama ding plakte voor geen meter maar wie weet is t voor jullie wel n uitvinding.

3 jaar geleden

Wij hebben deze hemel gehad en moeten verwijderen omdat onze baby (9 mdn) eraan ging trekken en dat ding haar bedje in trok, vonden wij toch te gevaarlijk ivm stikkingsgevaar.

3 jaar geleden

Ik deed hier vuilniszakken voor t raam. Hebben plisse gordijnen maar kwam l ...
Ik zou wel uitkijken voor thermische breuken met die vuilniszakken voor het raam 😬

VRIEND

3 jaar geleden

Shit, wij hebben een baby veilige klamboe nodig voor zijn ledikantje op zijn eigen baby kamer, en dit is het model dat steeds naar voren komt op internet... Lekker handig als ook deze niet veilig is... Wat hang ik dan op tegen de muggen? Er zijn er hier nogal wat...

3 jaar geleden

Wij hebben er ongeveer 5/6 maanden plezier van gehad maar daarna had meneer door dat hij eraan kon trekken :( helaas daarna weg moeten halen. Staat heel gezellig maar niet veilig als ze hem kunnen pakken.

3 jaar geleden

Reactie op mamaST

Ik zou wel uitkijken voor thermische breuken met die vuilniszakken voor het ...
Jaa bij ons staan die ramen niet in de zon aan t einde van de dag daarom durfde ik t wel aan 😋 had ik er ff bij moeten vermelden

3 jaar geleden

Ik heb der net 2 gekocht 😂

3 jaar geleden

Ik heb het hemeltje met van die tafel zeil klemmen van de Blokker vastgeklemd aan de onderkant van het bedje. Zo kan ze hem (nog) niet los trekken. Maar een hemeltje verduistert inderdaad niet, daar hoef je hem niet voor te kopen. Het licht is hooguit iets minder fel. Misschien kun je de babyveilige klamboe er wel nog wat extra mee vastzetten?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op KaP

Ik heb het hemeltje met van die tafel zeil klemmen van de Blokker vastgekl ...
Top tip, dankje! 💖

3 jaar geleden

Je hebt nu ook zonnewering met zuignappen wellicht helpt dat ook donkerder te maken. Met een beetje crea bea is dit ook zelf te maken met de zonwerende stoffen van de kwantum