9 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb arnica pilletjes gebruikt na de knip. Heeft mij heel erg geholpen. Ik geef ook borstvoeding.

3 jaar geleden

Ik gebruik het ook en geef ook borstvoeding. Ik ben geknipt en gescheurd vier dagen geleden, maar de wond hersteld erg goed met de druppels en paracetamol.

3 jaar geleden

Hier ook tabletjes gebruikt voor de hechtingen (geen knip, wel scheur). Werkt heel goed, zeker doen!

3 jaar geleden

Homeopatische verloskundige googlen, ik heb de ruik variant

3 jaar geleden

Goede tip! Al weet ik niet of het nu nog iets doet bij mij, de bevalling met knip is inmiddels 3 weken geleden. Maar het trekt nog steeds wel. Hoe lang geleden is de bevalling bij jullie?

3 jaar geleden

Reactie op Patricia_87

Goede tip! Al weet ik niet of het nu nog iets doet bij mij, de bevalling me ...
Bijna een week geleden

3 jaar geleden

Waarom heeft niemand mij dit verteld😭😩! Ik ben 13 dagen geleden bevallen en heb nog steeds last. De knoopjes zijn er wel uitgeknipt door mn vk omdat die zo erg trokken in mijn huid! Ik ga die druppels ook bestellen

3 jaar geleden

Ik heb dit 2 weken lang geslikt, mijn schaamlippen waren 2793633x zo groot als normaal haha. Het hielp me echt goed! Ook een bevroren boterhamzakje met appelstroop om te koelen hielp me enorm!

3 jaar geleden

De gynaecoloog heeft het gebruik trouwens afgeraden vanwege de alcohol. Ik ben er mee gestopt.