Mijn verloskundige heeft me geadviseerd om eventueel arnica druppels te gebruiken vanwege een aanhoudend trekkerig gevoel na de knip. Het zou voor vlotter herstel zorgen.
Ik lees wel dat er 50% alcohol in zit (A.Vogel). Ze weet dat ik borstvoeding geef… en heeft me aangeraden om het zelfs veel vaker te gebruiken dan de gebruikelijke dosering, maar ik vertrouw het toch niet helemaal…
Zijn er anderen die ervaring hebben met het gebruik van arnica druppels?
Ik gebruik het ook en geef ook borstvoeding. Ik ben geknipt en gescheurd vier dagen geleden, maar de wond hersteld erg goed met de druppels en paracetamol.
Goede tip! Al weet ik niet of het nu nog iets doet bij mij, de bevalling met knip is inmiddels 3 weken geleden. Maar het trekt nog steeds wel. Hoe lang geleden is de bevalling bij jullie?
Waarom heeft niemand mij dit verteld😭😩! Ik ben 13 dagen geleden bevallen en heb nog steeds last. De knoopjes zijn er wel uitgeknipt door mn vk omdat die zo erg trokken in mijn huid! Ik ga die druppels ook bestellen
Ik heb dit 2 weken lang geslikt, mijn schaamlippen waren 2793633x zo groot als normaal haha. Het hielp me echt goed!
Ook een bevroren boterhamzakje met appelstroop om te koelen hielp me enorm!