23 Reacties

4 jaar geleden

Hier

4 jaar geleden

Dir hebben wij ook vaak soms wel meerdere keren achter elkaar bij ons werkt jbpm maar ik lees dat je alles al hebt geprobeerd dus dit wss ook.. hier zeiden ze ook hoor erbij zolang ze niet afvalt doen we niks... als niks helpt zou ik naar huisarts gaan misschien?

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Het komt er zelfs soms echt met een golf uit.. wij gaan ook jbpm proberen, maar ben bang voor de krampen!

4 jaar geleden

Reactie op zvb93

Hier precies hetzelfde! Het komt er zelfs soms echt met een golf uit.. wij ...
Hier geen last van krampen gehad wel langzaam opgebouwd het luchtte haar enorm op en ze sliep veel beter omdat ze continu door maagzuur werd wakker gehouden

4 jaar geleden

Nee ze heeft geen pijn en last, groeit goed. Jbpm krijgt ze al, gebruiken nutrilon AR, erg dikke voeding. Ik accepteerde het maar. Het probleem is echter nu dat ze dit ook in haar slaap doet, en ze stikt echt !! Doodeng

4 jaar geleden

Nexium maakt het spugen niet minder (helaas!), zorgt alleen dat het niet zuur wordt zodat het niet brandt in de slokdarm. Wij gebruiken Nexium ivm de reflux maar spugen blijft helaas. Hier is t vooral de tijd uitzitten, zelfde ervaring bij de oudste ..

4 jaar geleden

Inderdaad wij gebruiken nexium omdat onze dochter veel spuugde omdat ze geen doorloop had. Er was een vernauwing in de darmen. Helaas wordt het spugen niet minder maar krijgt de slokdarm rust. Als jij denkt dat het niet goed is moet je er op doorhameren! Net doen alsof je gek bent.

4 jaar geleden

Die van ons spuugt ook veel. Wij gebruiken de reflux voeding van het Kruidvat. Deze meng ik met de gewone voeding. Voor een 180 fles gebruik ik 4 schepjes reflux voeding en 2 schepjes gewone voeding. Dan met speen 2 op de dr. Brown fles. Wij hebben ook een tijdje gezocht maar dit lijkt voor hem het beste te werken. Hij spuugt nog steeds. Maar minder..

4 jaar geleden

En trouwens ook nexium gehad maar snel mee gestopt. We dachten dat hij last had van het maagzuur maar achteraf viel dit mee. Van de nexium kreeg hij juist enorme krampaanvallen

4 jaar geleden

Reactie op Macy86

Die van ons spuugt ook veel. Wij gebruiken de reflux voeding van het Kruidv ...
Doe ik ook ! Gewone jbpm werkte hier niet. Ze krijgt nu 180 en dan 5 schepjes AR en 1 schepje forte. Dit werkte perfect. Ik accepteer het spugen ook wel maar dit in haar slaap is doodeng

VRIEND

4 jaar geleden

Wat naar dat ze zo erg spuugt en al helemaal tijdens haar slaapjes! Dit heb ik ook met m’n oudste zoon gehad, nu 2 jaar oud. Hij spuugde ook altijd erg veel na de voeding, moest hem minimaal 5x per dag omkleden. Ook 2x zo erg gespuugd dat hij aan het stikken was en ik het alarmnummer al had ingetoetst, doodeng! Hij had ook last van andere klachten en bleek koemelkallergie te zijn. Heeft jouw dochter misschien ook last van andere klachten, zoals eczeem of erge buikkrampen? Wellicht dan de moeite waard om in die hoek te gaan zoeken… Succes! Hoop dat het gauw beter wordt voor jullie!

4 jaar geleden

Reactie op Marros91

Wat naar dat ze zo erg spuugt en al helemaal tijdens haar slaapjes! Dit heb ...
Bedankt voor je reactie ! Nee helemaal geen andere klachten, ze heeft eigenlijk nog nooit krampjes gehad. Gelijk preventief begonnen met sab simplex na de geboorte, al snel gestopt en geen verschil. Ze huilt weinig.. ook geen gevoelige huid oid. Ze heeft ook geen last van spugen ofzo, ze gooit het eruit en lacht gewoon, gelukkig maar. Maar dit spugen in haar slaap is vreselijk angstwekkend. Nu al de 3e keer in 1 week tijd.

4 jaar geleden

Herkenbaar. Maar bij ons heeft er hier geen last van dat ze huilt als ze spuugt. En ze groeit hierbij ook goed. Nexium schrijven ze ook niet heel snel voor.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Ieris

Bedankt voor je reactie ! Nee helemaal geen andere klachten, ze heeft eigen ...
Oke gelukkig geen andere klachten en wel fijn voor haar dat ze er zelf geen last van heeft! Weet niet in hoeverre ze veilig op dr zij zou kunnen slapen? Zo kan de melk er wel makkelijker uit en spuugt ze niet over zichzelf heen. Zou denk toch de huisarts bellen, hopelijk kunnen zij verder helpen! Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Marros91

Oke gelukkig geen andere klachten en wel fijn voor haar dat ze er zelf geen ...
Klopt vannacht ook gedaan, en lekker bij ons. Gaan zo gelijk het cb bellen, hun hebben toch meet ervaring hiermee dan een huisarts 😊

4 jaar geleden

Reactie op Ieris

Doe ik ook ! Gewone jbpm werkte hier niet. Ze krijgt nu 180 en dan 5 schepj ...
Op haar zij slapen met kussentjes langs haar lichaampje dar ze niet doorrolt?

4 jaar geleden

Misschien kan een osteopaat verlichting bieden.

4 jaar geleden

Reactie op Tako

Misschien kan een osteopaat verlichting bieden.
Al geprobeerd. Geen spanning

4 jaar geleden

Als je tips hebt die helpen, dan mag je ze hier neerzetten! Want ik weet het ook echt niet meer bij mijn zoontje, zelfs uur na de fles en ik leg hem neer dan komt er nog een hele golf uit. Super gevaarlijk!

4 jaar geleden

Onze kleine spuugde ook deze hoeveelheden. Heeft esomeprazol gehad omdat hij echt overstuur was en pijn had. Dit zorgde ervoor dat hij er geen last meer van had maar het spugen werd zelfs echter. Mij is verteld dat de medicatie er ook voor zorgt dat het maagzuur hierdoor te vroeg (of te laat ... Dat weet ik even niet meer) wordt aangemaakt. Wel was die kleine super vrolijk wat ook belangrijk is. Jbp werkte niet bij ons en toen volledig over gegaan op de reflux voeding van kruidvat en wat een uitkomst. Bij ons op de opvang gebruiken ze hero voeding en daar kwam hij echt zuur ruikend van terug. Mocht je van een ander merk de reflux voeding gebruikt hebben en deze werkte niet zou ik toch zeggen probeer die van kruidvat eens. Nu zijn er zelfs voedingen waarbij hij niks spuugt of misschien maar een klein beetje (gewoon een mondje), ook heeft hij geen medicatie meer nodig en is hij super vrolijk!