M’n zoontje 22 maanden moest vanochtend even naar de huisarts (niks ernstigs). In de ochtend was hij al allemaal aan het vervelen en wilde niet goed eten. Aangezien we op de fiets gingen heb ik alle spullen ingepakt en werd ik zelf een beetje geïrriteerd omdat meneer z’n beker met water over zich heen gooide en ik dus last minute meneer kon omkleden. Snel op de fiets richting de huisarts. We lopen binnen en meneer begint gelijk te zeuren en ik zie dat hij het spannend vind… Terwijl hij daar nog nooit is geweest? Hoe kan dat nou? Voelt hij mijn spanning? Eenmaal binnen in de kamer van de dokter begint hij gelijk te huilen en roept hij meneer dat hij naar buiten wilt. Na 5 min waren we klaar maar niet zonder slag of stoten. Ik voel me dan zo schuldig tegenover m’n kind dat hij een vervelend gevoel heeft overgehouden aan dit bezoek… ik kan daar dan echt mee zitten en wordt er gestrest van. Meneer is nu ook meteen moe en doet een ochtend dutje… dat eigenlijk nog vrij weinig gebeurd. Het heeft dus echt wat met hem gedaan. 😢 Nu maar even bijkomen.