14 Reacties

7 maanden geleden

ja, heel herkenbaar. Voel mij er onderhand schuldig over tegenover mijn partner. Het is zelfs zo ver dat ze soms zegt: nee mama luier verschonen, nee mama in auto stoeltje zetten. Ook als ik even wegmoet wilt ze altijd mee met mij. Naar bed brengen is ook een dingetje, maar proberen zo veel mogelijk af te wisselen. Als papa haar en haar zusje uit bed haalt in de ochtend hebben ze altijd een geweldige ochtend. Hoor dan veel gelach en plezier. Begrijp het soms niet. M'n dochter is nu bijna 2.5, maar ze zit hier al ruim n halfjaar in... Geen id of t bij de leeftijd hoort ze is altijd heel erg naar mij toe getrokken.

7 maanden geleden

Reactie op Racheltje92

ja, heel herkenbaar. Voel mij er onderhand schuldig over tegenover mijn par ...
Hier precies hetzelfde. Papa mag haar niet naar bed brengen. Maar in de ochtend heeft ze er geen problemen mee. Zelfs de kinderwagen mag hij niet duwen.. 🫢

7 maanden geleden

Reactie op Racheltje92

ja, heel herkenbaar. Voel mij er onderhand schuldig over tegenover mijn par ...
Ja, ik vind het echt zielig voor mij partner! Ze houdt van knuffelen, maar mijn partner kan niets meer goed doen. ze doet zo boos tegen hem. Normaal wisselen om in het weekend met het opstaan, maar nu maakt ze mij wakker en als ze beneden staat. Dan staat te huilen mama,kom naar beneden!

7 maanden geleden

herkenbaar... alleen precies andersom. Bij onze oudste is alles papa. Mijn partner voelt zich ook wel is schuldig, voor mij hoeft dat niet. ik was vroeger zelf ook echt een papa's kindje. en de momenten dat hij bewust bij mij komt zitten en contact zoekt. daar geniet ik gewoon extra van. Wel gemerkt als je het afdwingt of probeert de sturen, hij mij alleen maar meer afwijst. we laten het dus gewoon zo, al wisselen we wel af. Papa kan hem niet altijd helpen. dus ja andere kindjes hebbeb het ook!

7 maanden geleden

ow wat is dit vreselijk he en zo triest voor de papa wij zitten er ook midden in, hebben een pittige meid van 2jaar en 3maanden. ik wens ons het beste haha

7 maanden geleden

Reactie op Ingeee_93

herkenbaar... alleen precies andersom. Bij onze oudste is alles papa. Mijn ...
Hahaha, het begint zo erg te worden. dat papa mij niet eens meer mag aanraken. Nee, papa, dat mag niet! Ik wordt boos. Mevrouw is net 2 jaar oud en wilt bepalen wat papa wel en niet mag, haha! Als ik er niet ben dan gaat alles goed volgens mijn partner! maar als ik eenmaal thuis terugkom van mijn stage! Dan begint het krengerig zijn naar hem toe! Heel vreemd... Ik dwing het ook hier niet af, dat gaat alleen maar averechts werken. Plus, ik denk dat je met iets gaat dwingen, dan negatieve associaties gaat krijgen.

7 maanden geleden

Reactie op Mieperdd

ow wat is dit vreselijk he en zo triest voor de papa wij zitten er ook midd ...
Hahaha, ik jullie ook. Ik vertel mezelf steeds dat het een periode is.

7 maanden geleden

Reactie op SH1986

Hahaha, ik jullie ook. Ik vertel mezelf steeds dat het een periode is.
toevallig heb ikzelf een drukke week gehad met afspraken op verschillende tijdstippen rond haar slaapjes dus kon mevrouw niet naar bed brengen of uit bed halen en merk nu een beetje dat papa weer ietsjes meer mag met mij ook in de buurt, en vertel de gehele dag door dat papa lief is, knuffelde en kuste papa ook meer wie weet dat het ook heeft geholpen. maar heb het idee dat we weer heel langzaam de goede kant op gaan. al durf ik dat niet hardop te zeggen die kleintjes zijn soms vreemde wezens haha zitten hier al 2maanden in ofzo

7 maanden geleden

ja! hier nog een Queen die echt een mama's meisje is. de heftigste periode heeft ze gelukkig gehad maar oh oh, als mijn man (hij heeft wisselende diensten) vaak avond dienst heeft is de eerste keer haar daarna naar bed brengen een drama. alleen maar mama mama mama. mijn man ziet haar echt als een prinses en behandeld haar ook zo; dus die zit regelmatig droevig voor zich uit te staren en benoemt zichzelf dan 'slechte vader'... vind ook altijd beetje zielig. maar Tja gaat wel weer over

VRIEND

7 maanden geleden

ik moest gisterochtend meteen denken aan dit topic. normaal had ik onze kleine altijd uit bed om aan te kleden, maar dit keer besloot mijn man hem omhoog te hebben. dat heeft hij geweten... "nee! mama!" Pets - hij kreeg zo zijn bril van zijn hoofd gemept! heb helemaal moeten bemiddelen om die twee weer bij elkaar te krijgen. "papa houdt ook van jou. die wil jou ook knuffelen en aaien en verzorgen." kleintje huilen; "kom maar, papa." papa dan toch maar weer terug naar boven voor een knuffel. nu is het weer goed...

7 maanden geleden

hier echt net zo. maar ik ben er ook bijna altijd.. maar vind het idd ook weleens sneu voor mijn partner. die werkt veel en ziet haar veel minder dan mij. ook mag hij haar nooit uit de douche halen en aankleden. waardoor echt bijna alles op mij aankomt. soms zetten we ook echt even door hoor.

7 maanden geleden

Reactie op Hepziba

ik moest gisterochtend meteen denken aan dit topic. normaal had ik onze kle ...
Aaah wat lief, om toch nog papa even te knuffelen. Af en toe zijn ze toch heel erg eigenwijs en hebben een goede wil.

7 maanden geleden

Reactie op Kira20

ja! hier nog een Queen die echt een mama's meisje is. de heftigste periode ...
Aah, ja, het hoort er wel bij! Gelukkig wordt het vaak wel wat minder. Mijn partner heeft ook wisselende diensten en ondanks dat ik fulltime studeer. Wat op zich flexibeler is betreft tijd indelen, ben ik ook vaker thuis.

6 maanden geleden

Reactie op SH1986

Aah, ja, het hoort er wel bij! Gelukkig wordt het vaak wel wat minder. Mijn ...
ja inderdaad en ik werk sinds kort 3 dagen in de week en dan is hij thuis bij de kleine! dat gaat heel goed dus ze gaat vanzelf meer naar hem 🙂