8 Reacties

3 jaar geleden
Hoi, wat een lastige periode hè? Gaat vanzelf weer over gelukkig maar nu doorbikkelen. Waarom kies je er niet voor om het zo makkelijk mogelijk te maken voor jezelf en haar? Ze heeft nu behoefte aan je, ik zou zeggen: neem haar lekker alle dutjes bij je in bed, ook in de nacht. Dat is fijn voor jouw nachtrust en die van haar. De structuur komt wel weer.

3 jaar geleden
Reactie op Baby12302
Ook ben ik bang dat bij ons in bed misschien een gewenning gaat worden
Nee hoor, toen ons zoontje ziek was heeft hij ook 1,5 week bij mij geslapen. Vanmacht weer 10uren in zijn eigen bedje geslapen. Ze willen echt niet eeuwig bij jou in bed. Insta: liefdevaneenmoeder is hierbij wel een tip. Of eenbeetjehippie

3 jaar geleden
Reactie op Ank_
Hoi, wat een lastige periode hè? Gaat vanzelf weer over gelukkig maar nu do ...
Hoi, Zeker een lastige periode, dit lijkt ook wel eeuwen te duren.. Ik geef er eigenlijk ook gewoon aan toe en neem haar ook bij ons in bed alleen mijn vriend heeft best een zwaar beroep (stukadoor) en zijn wekker gaat altijd om 05.00. Soms wordt zij midde in de nacht wakker en begint dan te lachen en te springen. Me vriend gaat dan meestal naar de bank. Dus ze lijkt haar rust ook niet altijd goed bij ons in bed te vinden.

3 jaar geleden
Is het niet een idee om bij haar op de kamer te slapen op een matras? Dan ziet ze jou als ze wakker wordt. Het aanleren van “slechte” gewoontes is echt een fabeltje. Ze heeft het gewoon nu even nodig. Deze fase gaat ook weer voorbij.

3 jaar geleden
Is het niet een idee om bij haar op de kamer te slapen op een matras? Dan z ...
ZO mee eens!! Onze behoeftes als volwassene zijn ook verschillend, toch? Wij willen soms ook dichtbij onze partner zijn, tegen hen aan kruipen of hen zien of voelen. Maar niet altijd. Is ook bij onze kleintjes (maar is soms wel MEGA vermoeiend, I know. Hier ook hetzelfde nu. Werd altijd maar 1x wakker 's nachts. Nu tussen de 8 en 14(!) keer. Janken...).