7 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg..

5 jaar geleden

Nipt zit er niet bij is €175 wordt door overheid wel de rest betaalt. Zo vertelde iig mijn verloskundige dat. Ik zit bij een ander geboorte centrum (vooral omdat deze van een vriendin van mij is)

5 jaar geleden

Reactie op Di-

Nipt zit er niet bij is €175 wordt door overheid wel de rest betaalt. Zo v ...
Indd dat las ik ook in de papieren die ik kreeg van de vk dat bedrag

5 jaar geleden

Fijne praktijk, lieve meiden. Maar nipt zit er niet in voor dit bedrag. Verloskundige 101 is ook een hele goede praktijk zonder extra kosten ☺️

5 jaar geleden

Fijne praktijk, lieve meiden. Maar nipt zit er niet in voor dit bedrag. Verloskundige 101 is ook een hele goede praktijk zonder extra kosten ☺️

5 jaar geleden

Als je de nipt test doet vanwege een medische indicatie dan krijg je het bedrag vergoed, anders moet je helaas zelf 175 euro betalen.

5 jaar geleden

Hoe bedoel je een medische indicatie? Ik loop dus ook bij een gyneacoloog in het ziekenhuis, dus wil kijken of ik dit dan combineren met Femme. Maar betekent een medische indicatie dat je dus een aanleiding moet hebben of een genetische factor waardoor je een grotere kans hebt? Of is een andere medische indicatie die niks te maken heeft met de Nipt uitslag ook voldoende? Ik ga dit eens navragen. Verder nog Femme mama’s? Hebben jullie het idee dat femme echt grote extras biedt ten opzichte van andere verloskundige praktijken? Ik heb geen ervaring met andere vk qua aandacht en service enzo dus kan het niet vergelijken.