14 Reacties

4 jaar geleden

Hmm vreemd helaas geen tip.. hoer gaan de flesjes ook in de vaatwasser en nergens last van

4 jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Hmm vreemd helaas geen tip.. hoer gaan de flesjes ook in de vaatwasser en n ...
Omg.. HIER sorry domme typefout

4 jaar geleden

Azijn??? Misschien?

4 jaar geleden

Ik heb dit bij van die ‘poeder’ vaatwasblokjes maar sinds ik van die vloeibare pods gebruik is dat niet meer het geval, weet niet wat jij gebruikt?

4 jaar geleden

Reactie op zeratje

Ik heb dit bij van die ‘poeder’ vaatwasblokjes maar sinds ik van die vloeib ...
Nochtans ook vloeibare pods! :(

4 jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Omg.. HIER sorry domme typefout
Hehe! Gelukkig kunnen we nog eens lachen 😜

4 jaar geleden

Reactie op BabySG

Hehe! Gelukkig kunnen we nog eens lachen 😜
🤣😂🤣😂🤣

4 jaar geleden

Reactie op Lyns

Azijn??? Misschien?
Valt te proberen!

4 jaar geleden

Baking soda? Dat wordt vaak gebruikt voor het verwijderen van nare geurtjes, misschien helpt het 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Soda inderdaad. Of gewoon nieuwe kopen. Ik spoel ze altijd met de flessenborstel en met onze flessenwarmer kun je ze gemakkelijk stereliseren.

4 jaar geleden

In de borstvoeding zelf leggen? Misschien helpt het niet, maar het is een idee 😅

4 jaar geleden

Geen tip, maar het is mij ook opgevallen dat bij ons de lepeltjes (mushie siliconen lepeltjes) waarmee we vitamine D geven naar vaatwastablet ruikt / proeft. Ook vloeibare pods. Flesje met afgekolfde melk krijgt hij 1x per dag, dat maken we met de hand schoon en blijven we nu ook doen geloof ik..

4 jaar geleden

Hoi allen! Inmiddels de hele nacht flessen en spenen laten weken in een een bad van water en azijn. Daarna uitgekookt, nog eens met soda en nog eens uitgekookt en je blijft gewoon vaatwastablet ruiken. (Kan heel goed vergelijken met een nieuw flesje dat de vaat nog niet gezien had!) Deze gaan hier dus de vuilbak in en plastic en silicone voor de baby gaan dus niet meer in de vaat!

4 jaar geleden

Tip: een paar aantal laten luchten op een plek waar er zonlicht is. Maar niet in de zon laten staan. Bij ons in de keuken en slaapkamer is er voldoende licht en ventilatie. Ik ook vond dat het de flesspeen heel erg raar rook, zelfs na een aantal keren wassen en uitkoken dus heb ik het maar in de flessen rek gelaten. Totaal vergeten, na een aantal dagen was de geur in eens weg getrokken (maar mijn zoontje wilde het helaas nog steeds niet. Ik was namelijk verschillende spenen en flessen aan het proberen). Alles open laten staan in de flessenrek. En als de geur weggetrokken is even opnieuw spoelen.