29 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op Valerie1991
Wij hebben het gewoon op n vaatdoekje staan
Ik gebruik de s fles van difrax die blijven niet staan.

3 jaar geleden
Reactie op Cassandra26-11
Haha ja wij ook, zet ze wel eens op de dop en dan n beetje tegen de muur aan 😅

3 jaar geleden
Wij hebben deze nu al een tijdje staan en die bevalt ons erg goed moet ik zeggen.
Ze zullen er ook wel wat goedkoper zijn hoor, maar we wilden hem graag zsm in huis hebben 😋.

3 jaar geleden
Wij hebben zo een super goedkoop ding van de prenatal gekocht toen. Ook de difraxflessen erop

3 jaar geleden
Reactie op KimLeGrand
Wij hebben deze nu al een tijdje staan en die bevalt ons erg goed moet ik z ...

Ik heb deze ook gezien ik wilde hem wel bestellen maar dacht misschien komen er nog andere opties.

3 jaar geleden
Ik gebruik 1 fles van difrax voor de papfles en ik haal de onderkant eraf en zet hem dan zo neer op een schone theedoek. Ik haal sowieso alle flessen helemaal uit elkaar, spenen eraf voor het afwassen en drogen, en voor gebruik zet ik alles weer in elkaar.

3 jaar geleden
Keukenpapier en fles liggend erop dus niet op de kop zodat de lucht erbij kan en dus droogt.

3 jaar geleden
Ik heb deze ook gezien ik wilde hem wel bestellen maar dacht misschien kome ...
Wat wij er ook heel fijn aan vinden is dat hij tegen de muur aan staat dus neemt daardoor ook niet zoveel ruimte in beslag.

3 jaar geleden
Wij drogen gelijk af met keukenpapier en zetten alles daarna in de koelkast (flessen en kolfspullen). Was het advies destijds van onze kraamhulp.

3 jaar geleden
Reactie op KimLeGrand

Deze is ideaal! We gebruiken hem al maandenlang. Mooi en compact 👍🏻

3 jaar geleden
Wij hebben deze. Werkt prima.
Bekijk Munchkin De luxe droogrek Munchkin op: https://www.bol.com/nl/p/munchkin-de-luxe-droogrek-munchkin/9200000067173798?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden
Wat een goed topic! Ik vind het verschrikkelijk die flessen op het aanrecht. Wij hebben een kookeiland dus het is altijd in het zicht. Nu zetten we alles op een hydrofiel doek maar ik overweeg een afdruiprek te kopen die ik dan in een keukenkastje zet. Daar de flessen op en dan is het mooi opgeruimd. Nu nog een plekkie zoeken 🙈

VRIEND
3 jaar geleden
Ik zet ze gewoon in mijn standaard IKEA droogrek waar alle vaat op gaat, maar op werk tussen het kolven door heb ik deze.
Niet heel mooi, maar wel compact en praktisch.
https://www.bol.com/nl/nl/p/oxo-tot-flessendroogrek-borstel-reisset-grey/9300000009927349/?s2a=

3 jaar geleden

3 jaar geleden
Reactie op KimLeGrand

Deze hebben wij ook!