19 Reacties

3 maanden geleden

Once Upon, zo enorm tevreden over! Ze hebben regelmatig kortingscodes can 25%, dus maak het album in de app en dan nog even afwachten, is mijn tip 🤭

3 maanden geleden

Ik ben albelli fan, 🥰

3 maanden geleden

Ik doe een keer in de zoveel tijd heeeeel veel foto’s bestellen en plak ze dan ouderwets in een album 😂 Ik bestel dan 10x15 cm foto’s en de echte pareltjes doe ik in dat formaat. Bij de iets mindere, maar nog steeds hele leuke foto’s doe ik er 2 op 1 vel. En bij de echte kiekjes doe ik er 4 op 1 vel. Zo zit ik al op m’n derde fotoboek 😅 En ik heb van de eerste 3 maand een fotoboek gemaakt bij albelli (toen had ik nog tijd in m’n verlof en een goed slapende baby). En van het eerste jaar heb ik een invulboek waar ook heel veel kleine fotootjes zitten geplakt. Van 1-4 heb ik ook een invulboek, maar daar moet ik wat vaker in schrijven 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Gietertje

Ik doe een keer in de zoveel tijd heeeeel veel foto’s bestellen en plak ze ...
Ik vond een digitaal album maken elke keer te veel werk ;) Ben ontwerper, dus het moet dan mooi en perfect.. bij zo’n geplakt album mag het lekker knullig en is het nog steeds leuk ;)

3 maanden geleden

Reactie op Gietertje

Ik doe een keer in de zoveel tijd heeeeel veel foto’s bestellen en plak ze ...
Oepss ik zal maar niet zeggen dan hoeveel boeken ik van mijn oudste en mijn jongste heb🙈🙈🙈 volgens mij ben ik echt erg haha

3 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Oepss ik zal maar niet zeggen dan hoeveel boeken ik van mijn oudste en mijn ...
Haha nog meer? Of juist niks? 😂 Ik vind het zelf zonde om niks te doen met die 10000en foto’s die je maakt.. (ik wel tenminste..) Dan maar lekker knullig in een simpel fotoboek geplakt 😊 Vind het zelf ook heel leuk om m’n fotoboeken van vroeger door te bladeren :) Al was ik de derde en zijn er dus veeeel minder foto’s van mij dan van m’n broers 😛 Plus, m’n vader maakte toen ook veel dia’s.. dus die zijn nooit ingeplakt 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Gietertje

Haha nog meer? Of juist niks? 😂 Ik vind het zelf zonde om niks te doen met ...
Ik heb voor beide kinderen een boek met buikfoto's + verslagje (elke zwangerschapsweek) een boek met fotoshoots in de zwangerschap, Mijn dochtertje heeft dan nog 4 boeken babytijd, 2 boeken dreumestijd, en bijna 2 boeken vanaf 2 jaar, in november beginnen met 3 jaar🙈 Mijn zoontje heeft al 3 babyboeken ben bezig met de 4e (26 juni word hij 1 jaar) En dan hebben ze nog een klein fotoboekje met het maken van de gipsbuik😅

3 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Ik heb voor beide kinderen een boek met buikfoto's + verslagje (elke zwange ...
En dan nog alle foto's(zowel die wel als die niet in de boeken zitten) op een usb met ook alle filmpjes en dat zijn er heel veel🤣

3 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Ik heb voor beide kinderen een boek met buikfoto's + verslagje (elke zwange ...
Hahah zooo veel! Maar ook zo leuk voor ze! ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Gietertje

Hahah zooo veel! Maar ook zo leuk voor ze! ❤️
Jaaa ga nog mooi even zo door, als mij een 3e gegeven mag zijn wil ik het voor hem/haar net zo doen, het streven is tot eind basisschool zo door te gaan haha

3 maanden geleden

Misschien goede tip: ik maak jaarboeken. Dus geen aparte albums maar een heel jaar in 1 boek. Mega leuk! Eerste deel maak ik altijd in het vliegtuig en de laatste week van december de rest! Alle uitjes en huisdieren komen zo ook voorbij.

VRIEND

3 maanden geleden

Omg, I feel you! Ik heb een selectie gemaakt van fotos van zijn eerste jaar, maar moet ook nog steeds toe maken om dit werkelijk te verwerken in een foto album! Ik heb tegoed gewonnen, maar de pixum software houdt geen chronologische volgorde aan, waardoor ik alsnog alles met de hand moet opmaken. En ik wil tekst bij sommige fotos, dus ik ga nog wel even bezig zijn... Zonder tegoed, zou ik het bij cotton bird willen drukken, voor de volgende jaar boeken. Ik heb daar ook de geboortekaartjes laten doen en ben er heel blij mee!

VRIEND

3 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Ik ben albelli fan, 🥰
Daar heb ik mijn trouw album gemaakt! Werkt heel prettig, inderdaad!

3 maanden geleden

Ik maak ze altijd op fotofabriek.nl echt top… redelijk snelle levering en goede kwaliteit. Je kan ook kiezen wat voor soort papier etc.

3 maanden geleden

Reactie op Gietertje

Ik doe een keer in de zoveel tijd heeeeel veel foto’s bestellen en plak ze ...
Waw, wat moet dat mooi zijn voor je kindje wanneer hij/zij er later in kan kijken! Ik noteer heel veel in mijn notitie-app en zou dat graag bundelen in een boek met foto’s ☺️

3 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Ik heb voor beide kinderen een boek met buikfoto's + verslagje (elke zwange ...
Waw, zo leuk! Laat je de foto’s drukken of maak je online fotoboeken?

3 maanden geleden

Reactie op Hepziba

Omg, I feel you! Ik heb een selectie gemaakt van fotos van zijn eerste jaa ...
Er kruipt wel wat tijd in, maar hoe langer ik er geen tijd in steek, hoe meer foto’s we gaan hebben. En we zitten al aan ongeveer 12.000 foto’s 🙈

3 maanden geleden

Reactie op EmmaB92

Misschien goede tip: ik maak jaarboeken. Dus geen aparte albums maar een he ...
Maak je ze dan helemaal zelf of doe je dat via een bepaalde software of voorgedrukte boeken?

3 maanden geleden

Reactie op Katrienmex

Maak je ze dan helemaal zelf of doe je dat via een bepaalde software of voo ...
Ik maak ze bij albelli!