90 Reacties
4 jaar geleden
Ja is super leuk. Met 15, 20, 25 weken al gedaan. Elke 5 weken in lingerie om te zien hoe de buik groeit. Dat komt straks op 1 foto. Met 20 weken met het hele gezin gedaan. Met 30 weken fotoshoot alleen met partner. Dan 35 weken alleen lingerie. Dan hoop ik nog met 37 weken. Raad het echt aan.
4 jaar geleden
Ik twijfelde ook, past ook niet echt bij ons. Maar is ons eerste kindje en ik ben bang dat ik achteraf anders spijt ga hebben dat ik het niet heb gedaan.
Zelf foto's maken is toch anders. En ik doe dit voor ons niet om als album op de koffietafel neer te leggen🤣🙈
Tussen de 30 en 33 weken op advies van de fotograaf.
4 jaar geleden
Ik heb het bij mijn eerste 2 kinderen ook niet gedaan. Achteraf echt veel spijt. Nu bij de 3de blij dat ik het doe.
4 jaar geleden
Ben absoluut niet van de foto s maar eerste kindje en denk als ik helemaal niks vastleg hier spijt van krijg achteraf.
Hebben gepland staan nu wanneer ik 35 weken zwanger ben
4 jaar geleden
ik twijfelde eerst maar wil dit mooie en bijzondere moment in mijn leven toch graag vastleggen. met 32 weken heb ik de shoot! 💜
4 jaar geleden
Nee hou ik niet zo van ,ik heb zelf foto s gemaakt van me buik in de zwangerschap.ik doe wel een geboorteshoot als ze tussen 2 en 4 weken is van haar alleen en met ons en de andere kids.
VRIEND
4 jaar geleden
Ik twijfel nog. Mijn schoonzus is fotogek op het aanstellerige af en ik ben echt niet zo fotogeniek...
Maar dit is misschien mijn enige zwangerschap die ik voldraag en heb nauwelijks nog toonbare foto's van de buik (alleen ondergoed selfies). Ik vind de vergezicht kiekjes bij de buik posts erg charmant, dus waarschijnlijk ga ik mijn man vragen om wat mooie foto's op vakantie in Italië te maken...