Doen jullie aan geboortebedankjes? Volgens mij in België doopsuiker genoemd. Ik wil ze graag zelf maken. Iets van een lamgwerpig plastig doosje met doopsuikerbonen en een sticker met naam. Ik weet alleen niet of het nog helemaal van deze tijd is?
Mocht je wel aan geboortebedankjes doen. Wat doen jullie dan?😊
Wij geven plantjes, flesjes rum of een doosje doopsuiker. Met het ontwerp van het geboortekaartje. Is hier (België) wel nog een grote traditie denk ik.
Wij geven suikerbonen waarvoor ik 2 verschillende soorten doosjes heb en ook zeepjes om uit te delen. Dit allemaal in het thema van de geboortekaartjes 😊
Ik haal morgen alles, hier in België word het wel veel gedaan. Voor de Kids heb ik zakjes met gepersonaliseerde m&m's.
Voor de volwassenen 2 soorten doosjes met kleine suikerboontjes, badzout in een flesje en lippenbalsem. Allemaal met de naam op en in thema van de geboortekaartjes
Die komen van https://www.babygoodies.shop/ ze hebben echt super leuke thema's voor geboortekaartjes en bedankjes. De prijzen vallen ook heel goed mee!
Ja wij geven ofwel een kubusdoosje, of een bokaaltje, of een vissersmandje (geweven door mijn schoonvader) of een bellenblaasje. Telkens aangepast het thema van geboortekaartje. Hier in België doet bijna iedereen dat denk ik.
Dit zijn de onze, naam voorlopig nog even verborgen natuurlijk. Hebben voor de kids apart zakjes met snoepjes. De olifantjes zijn zelf gehaakt. Best trots op het geheel.