25 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg! Ben benieuwd.

4 jaar geleden

Ik heb deze doosjes via ali. En heb pepermuntjes besteld met naam erop

VRIEND

4 jaar geleden

Nope

4 jaar geleden

Wij geven plantjes, flesjes rum of een doosje doopsuiker. Met het ontwerp van het geboortekaartje. Is hier (België) wel nog een grote traditie denk ik.

4 jaar geleden

Wij geven suikerbonen waarvoor ik 2 verschillende soorten doosjes heb en ook zeepjes om uit te delen. Dit allemaal in het thema van de geboortekaartjes 😊

4 jaar geleden

Hoe komen jullie aan de suiker bonen? Hier in Nederland hebben ze dat niet volgens mij

4 jaar geleden

Ik haal morgen alles, hier in België word het wel veel gedaan. Voor de Kids heb ik zakjes met gepersonaliseerde m&m's. Voor de volwassenen 2 soorten doosjes met kleine suikerboontjes, badzout in een flesje en lippenbalsem. Allemaal met de naam op en in thema van de geboortekaartjes

4 jaar geleden

Wanneer geef je dit? En aan wie?

4 jaar geleden

Dit is een soort. We hebben verschillende. 😁💕

4 jaar geleden

Reactie op Mama101

Als je kraambezoek krijgt.☺️

4 jaar geleden

Hier badzout in een tube, kaarsjes en snoepjes. ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Shanababy

Wij geven suikerbonen waarvoor ik 2 verschillende soorten doosjes heb en oo ...
Wat leuk! Waar heb je de zeepjes vandaan?

4 jaar geleden

Reactie op Liena-91

Wat leuk! Waar heb je de zeepjes vandaan?
Die komen van https://www.babygoodies.shop/ ze hebben echt super leuke thema's voor geboortekaartjes en bedankjes. De prijzen vallen ook heel goed mee!

4 jaar geleden

Ja wij geven ofwel een kubusdoosje, of een bokaaltje, of een vissersmandje (geweven door mijn schoonvader) of een bellenblaasje. Telkens aangepast het thema van geboortekaartje. Hier in België doet bijna iedereen dat denk ik.

4 jaar geleden

Reactie op Tiffany004

Wij geven plantjes, flesjes rum of een doosje doopsuiker. Met het ontwerp v ...
Oh plantjes ook heel erg over getwijfeld maar onze bedenking was hoe wat dan groen hielden tot al het bezoek geweest is 😅

4 jaar geleden

Reactie op MiekeOC

Oh plantjes ook heel erg over getwijfeld maar onze bedenking was hoe wat da ...
‘Gemakkelijke’ plantjes kiezen 😉 Vetplantjes worden vaak gedaan. In de plantenwinkel kunnen ze je wel adviseren!

4 jaar geleden

Reactie op Mama101

Wanneer familie/vrienden/buren de kleine komen bezoeken 😊

4 jaar geleden

Reactie op britt2496

Dit is een soort. We hebben verschillende. 😁💕
Die zijn ook mooi van waar heb je die?

4 jaar geleden

Dit zijn de onze, naam voorlopig nog even verborgen natuurlijk. Hebben voor de kids apart zakjes met snoepjes. De olifantjes zijn zelf gehaakt. Best trots op het geheel.

4 jaar geleden

Reactie op babygirlnovember

Hoe komen jullie aan de suiker bonen? Hier in Nederland hebben ze dat niet ...
Ik heb ze bij Makro gekocht ( geen idee of deze winkel ook in NL is) en je kan ze ook online bestellen denk ik