16 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg!

4 jaar geleden

Ja wij, voor ons wel tijdelijk omdat we over een paar maanden gaan verhuizen en dan krijgt hij wel een eigen kamer. Maar voor nu hebben we gewoon de consleeper opgezet en onze malm ladekast als commode. Heb er de nodige verzorgingsspullen op staan en ik ga nog een klein plantje kopen wat ik erbij neer kan zetten. Verder heb ik geen baby decoratie omdat het dus voor tijdelijk is.

4 jaar geleden

Reactie op sopri

Ja wij, voor ons wel tijdelijk omdat we over een paar maanden gaan verhuize ...
Wat goed dat jullie het zo hebben opgelost! Even een tip! Zet jullie Malm goed vast in verband met veiligheids redenen. Zoek het even op op Google. ☺️

4 jaar geleden

Wij hebben ook geen losse babykamer; maar hebben een “babyhoekje” in onze slaapkamer gemaakt met wiegje, vloerkleedje, plankje aan de muur en decoratie, zijn er heel blij mee! En wij hebben de commode in de badkamer gezet, want de badkamer is erg ruim. Dus dat werkt voor ons wel goed! Hoor sowieso van mensen met kinderen dat babies verschonen in de badkamer ideaal is :)

4 jaar geleden

Wij hebben ook geen aparte kamer maar wel een ruime slaapkamer. We hebben onze slaapkamer daardoor in twee kunnen verdelen met een kamerscherm. Dus aan de ene kant ons bed met het wiegje ernaast. En aan de andere kant van het scherm 'de babykamer'. Dus het ledikantje, commode en een plank aan de muur met eronder een grote tak eraanvast om kleertjes op te hangen. Het is nog niet af helaas maar als het af is zal ik een foto plaatsen! 😁👍

4 jaar geleden

Wij hebben ook geen babykamer. Er is een kamer vrij waar hij naartoe kan, maar we willen de baby de eerste paar maanden (we denken nu een half jaar, even zien hoe het gaat gaan) bij ons op de kamer hebben. Ik heb me daar over ingelezen en dat voelde voor ons echt veel beter. We hebben een ruime slaapkamer en tegen één muur staan het bedje en de commode naast elkaar. Heb daar wel een paar kinder schilderijtjes boven gehangen, het is zijn "hoek" zeg maar. Als hij over een half jaartje verhuist hang ik daar weet het originele schilderij overheen en komt het bankje wat daar stond weer terug, dat staat nu even op zolder. Ook heb ik een klamboe van een wat dikkere stof gekocht, niet speciaal tegen de muggen maar wel om later wat meer een afscheiding te kunnen creëeren. Maar die hangt er nu nog niet.

4 jaar geleden

Ik woonde tot mijn dochter 2,5 jaar werd ook op een klein 1-slaapkamerappartement dus zij sliep dan in een hoekje van de kamer: bedje, luiertafel en kleerkast en klaar. Dat ging perfect. Toen we verhuisden naar een groter huis en zij haar eigen grote kamer kreeg ook nooit problemen mee gehad, die overstap is zelfs op 2,5 jaar heel vlot gegaan. Ik vond het eigenlijk wel fijn haar zo lang dichtbij mij te hebben, achteraf gezien! 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Wij hebben ook nog geen eigen slaapkamer, aangezien het nieuwe huis nog gebouwd moet worden. Hebben een ledikant naast ons bed staan en commode met daarin alles inclusief kleertjes.

4 jaar geleden

Commode *

4 jaar geleden

Wij gaan binnenkort verhuizen daarom nog geen baby kamer. Op onze kamer nu een co wiegje, op de inloop kleedkamer een verschoon meubel en kast voor kleding. Onze kleding daar is weg gewerkt achter gordijnen ☺️

4 jaar geleden

Reactie op KmjvanRooijen

Wij hebben ook geen aparte kamer maar wel een ruime slaapkamer. We hebben o ...
Nog niet af! Maar hier kun je het kamerscherm zien👍😁

4 jaar geleden

Wij hebben een ledikant op de slaapkamer staan, naast bed. Daarboven een bijpassend plankje met naamtreintje en wat knuffeltjes. We gebruiken de malm 4 lades als 2 in 1 kledingkast/commode, deze staat in de woonkamer naast de box. Zo past alles toch in een kleine ruimte. Om het bij jou leuk te maken zou ik er gewoon echt een babyhoekje creëren, dit hoekje dus inderdaad leuk maken met plankje en muurstickers.

4 jaar geleden

Kamerscherm om het babygedeelte te scheiden van ons slaapgedeelte

4 jaar geleden

Dit is de andere kant.

4 jaar geleden

Wij hebben het advies gekregen om sowieso de 1e 6 maanden onze kleine meid bij ons op de slaapkamer te houden. Overigens heeft ze een eigen slaapkamertje. Deze is echt klein, dat wel. Zeg maar niet geschikt voor een puber...