Mijn zoontje heeft echt totaal geen interesse in een loopfiets. Nooit gehad. Ik heb zojuist een Scoot & Ride loopfietsje gekocht die je uiteindelijk kan ombouwen tot step.
Zijn er meer kindjes die geen interesse hebben? Ik zou het zo graag willen stimuleren, zodat de overstap naar andere fietsjes uiteindelijk ook goed gaat. Op de opvang heeft hij geen fietsjes, dus daar oefent hij ook niet. Hij ziet ook weinig andere kindjes erop rijden.
Mochten er tips zijn, ik hoor ze graag 😃
Ik had voor zijn eerste verjaardag ook een loopfiets en een hobbel dier gevraagd. De 2 loopfietsen en het hobbelpaard zijn strak genegeerd, dus werden in een hoek en op de gang gezet. Na maanden had hij toch wel interesse en sindsdien crosst hij lekker door het huis. Het hobbelpaard is niet meer eng, maar nog steeds niet populair... Geef het tijd, maar hou het een beetje in het zicht.
Onze dochter is al iets ouder en heeft een pukylino. Maar ze heeft ook geen idee wat ze er mee moet. Ze kan een beetje vooruit, en een beetje achteruit. Maar sturen? Hoe moet dat?🤣