54 Reacties

5 jaar geleden

Ja precies hetzelfde probleem meisjesnaam supereasy maar jongensnaam Wat een moeite

5 jaar geleden

Ik kan ook geen 茅cht leuke jongensnamen bedenken. Zo lastig!

5 jaar geleden

Milan, senna of luca zijn de enige namen die ik leuk vind en ben eigenlijk van geen 1 100 procent overtuigd. Zoooo lastig. Meisjes is veel gemakkelijker. Wat vinden jullie een beetje leuk?? Misschien krijgen we door elkaar wel ideetjes 馃挋馃挅鈽橈笍馃ぐ馃懚馃徎

5 jaar geleden

Ik heb ook meer meisjesnamen dan jongensnamen op mn lijst, is zoooo moeilijk 馃槄

5 jaar geleden

Ik heb 2 meisjesnamen die al sinds m'n 16e vaststaan (en gelukkig vindt m'n vriend ze ook leuk 馃き). Gewoon besloten dat hij maar met jongensnamen moet komen馃槀 tot zover hebben we nog niets gevonden wat we allebei leuk vinden...

5 jaar geleden

Bij mij omgekeerd

5 jaar geleden

Hihi wat grappig om te lezen allemaal!

5 jaar geleden

Ik vind jongensnamen ook zo moeilijk! Nu vinden we alleen de naam Jack een leuke jongensnaam maar mijn vriend heet Arts met zijn achternaam en toen zei iemand Jack Arts lijkt op Jackass en dan word hij gepest 馃槺馃槺 zo hadden we het zelf helemaal noet gezien maar nu weet ik het niet meer hoor.

5 jaar geleden

Reactie op kimevers1989

Milan, senna of luca zijn de enige namen die ik leuk vind en ben eigenlijk ...
Luca was serieus ook de enige waarvan ik dacht hmm ja.. maar dat schijnt dus iets van litteken te betekenen in Indonesi毛 zei m'n vriend hahahaha

5 jaar geleden

Ik vind meisjesnamen juist v茅茅l moeilijker!!

5 jaar geleden

Jongens; lenny, jacob, samuel, logan, lincoln, otis, mellow, nelson, mason, eli, ayden, sawyer, adam, joseph

5 jaar geleden

Jeffrey Finn Jasper

5 jaar geleden

Dat word dan in iedergeval geen naam waar de letter G in zit 馃槑

5 jaar geleden

Jongens; lenny, jacob, samuel, logan, lincoln, otis, mellow, nelson, mason, ...
Meisjes namen; louise, josie, merlin, lotus, amelie, mae, aspen, holly, jazzy, hali, eden

5 jaar geleden

Ja hier ook geen leuke jongensnamen. Ben door een hele app heen gegaan met namen en er is gewoon geen jongensnaam die ik leuk vind en verliefd op ben! Ik hou van bijzondere en mythologische namen bij meisjesnamen. Alleen bij jongensnamen klinkt het vaak toch net te apart...

5 jaar geleden

Onze zoon heet Lon en als ik me goed heb laten informeren is dat een Indonesische naam

5 jaar geleden

Als wij een jongentje krijgen is de naam: Gian-Luca

5 jaar geleden

Bij mijn eerste hadden we Michelle of Maickel, is cayley geworden. De tweede wist ik dat het een jongetje werd. Hij kreeg de naam Frederic Maickel De derde wisten we ook wat het ging worden. Hij kreeg de naam sven. De vierde wisten we ook wat het ging worden, hiij kreeg de naam Yanieck Rienk Nu zwanger van Nr 5 we wachten eerst de 20 weken echo af en gaan dan pas echt nadenken over een naam.

5 jaar geleden

Mijn zoontje heet Jayson, voor de rest vind ik voor jongens en meisjes erg lastig op t moment Maar vooral meiden namen (want je kent genoeg meiden die je niet aardig vind en daar link je dan weer mee ofzo馃槀)

5 jaar geleden

Oef hier hetzelfde. Meisjesnamen hebben we een top 3 (waarvan 2 ook door mijn man zijn goedgekeurd haha). Maar ergens hebben we beiden het gevoel dat we een jongetje krijgen. Ik heb al duizenden namen gezien, namenboek, apps, etc.... Maar nog geen 茅茅n naam die we (een klein beetje) leuk vinden.... 馃槦馃槦