10 Reacties

2 maanden geleden

Olijven, sushi, brie, escargots, haring, spruitjes (is ie gek op) rolmops 🫣

2 maanden geleden

Olijven, augurken, dól op zuurkool, sushi… en zand, tot voor kort konijnenkeutels 🤢, uitgekauwde krentenbol van zijn zus….

VRIEND

2 maanden geleden

Garnalen

2 maanden geleden

Olijven, kappertjes, artisjokken, ansjovis, salami

2 maanden geleden

Hahah lees hier al meer dingen waarvan ik niet eens meer op sta te kijken 🤣 augurken zijn hier gewoon snacks en ook olijven worden hier goed genuttigd. Dingen die ze eet maar eigenlijk niet eetbaar zijn. Planten bladeren. Hondenbrokken. Konijnen snoepjes. En als ze ergens in huis weer een een cracker oid verstopt en de volgende dag vind word deze ook gewoon heerlijk slof opgegeten (Dit word natuurlijk wel duidelijk gemaakt dat het niet mag)

2 maanden geleden

Kimchi, olijven, alle soorten kaas, augurken, en eigenlijk alle soorten Koreaanse bijgerechtjes waarvan je denkt dat peuters dat echt niet lusten. De andere kindjes op de opvang laten dat soort bijgerechtjes staan, maar mijn kind niet hoor. Die eet alles op, van gebakken gedroogde ansjovisjes tot zwarte bonen. Ik heb altijd een mix van Nederlands eten en Koreaans eten gekookt, maar meneer heeft liever Koreaans en vindt Nederlands eten maar saai. Oh, maar boterhammen eet hij alleen als er niks op zit. Waar hij dat nou van heeft 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Hier word eigelijk alles gegeten. Meneer is echt een papa’s kindje eet alles en is het nieuw dan gaat hij het proeven. Hij eet zelfs dingen die hij niet hoort te eten🫣 honden en katten brokken🤣🤣🤣. Hoevaak we die wel niet uit zn mond moeten vissen😅

VRIEND

2 maanden geleden

Zure snoepjes. Vond ik tijdens de zwangerschap ook lekker, maar doorgaans is er niemand in ons huis die dat eet.

VRIEND

2 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

Hahah lees hier al meer dingen waarvan ik niet eens meer op sta te kijken � ...
Ja hé, hier ook groot fan van olijven, zowel groen als zwart, en garnalen gaan er ook al een tijdje lekker in. Maar vind ik niet zo vreemd eigenlijk. Salami en ansjovis hebben we hem wegens het zout gehalte nog niet durven geven. Oude kaas wel, gek genoeg, en viel ook echt in de smaak (uit het vuistje).

VRIEND

2 maanden geleden

Reactie op Buchukimchi

Kimchi, olijven, alle soorten kaas, augurken, en eigenlijk alle soorten Kor ...
Hier vind onze jongen pindakaas wel lekker, maar dat is meer voor op havermout of in smoothies, volgens hem. Niet op brood 😂