76 Reacties

5 jaar geleden

Chips met ijs nog net gegeten 馃槏

5 jaar geleden

Bananen taart 馃檲 maar voor de rest nog niks alleen veel zoete dingen wil ik en veel eten

5 jaar geleden

Kauwgomballen haha al voordat ik wist dat ik zwanger was 馃檴馃ぃ

5 jaar geleden

Haha nope, vorige zwangerschap ook geen rare combi's gegeten. Had toen wel met vlagen enorme trek in bepaald voedsel.

5 jaar geleden

Reactie op zeyy68

Wauw haha. Wat voor smaken?馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op zeyy68

H猫 gatver 馃檴馃ぃ馃ぃ

5 jaar geleden

Nee geen gekke dingen, maar sinds ik zwanger ben (voor dat ik het zelf wist) zin in croky bolognaise chips 馃槄

5 jaar geleden

Mars ijs! Verder nog geen (gekke) cravings 鈽猴笍

5 jaar geleden

Een zak haribo kikkertjes in 1 x leeg 馃檲

5 jaar geleden

Bij mijn eerste 2 zwangerschappen werd ik misselijk als ik honger kreeg (zo ongeveer elk moment van de dag) en dan wilde ik boterhammen met kaas en komkommer... Nu geen behoefte aan eten 馃 dus ook niks geks... Ook niet misselijk gelukkig, gewoon de hele dag door een vol gevoel.

5 jaar geleden

Hhahah nee nog niet gelukkig 馃榿

5 jaar geleden

In mijn vorige zwangerschap moest ik ineens NU een broodje bapao hebben. Mijn man is nog nooit zo snel naar de supermarkt gereden 馃ぃ Aan het eind van de zwangerschap had ik een heel erge slagroomtaart craving. Nu helemaal geen honger en zelfs misselijk als ik iets eet.

5 jaar geleden

Reactie op Lynn86

Mars ijs! Verder nog geen (gekke) cravings 鈽猴笍
Aaaah lekker! Heb er ook zin in nu haha

5 jaar geleden

Groene pringles opeens zijn ze heerlijk

5 jaar geleden

Ik deed een test toen is om half 2 麓s nachts zo veel zin had in een starbucks breakfast sandwich dat ik er voor opstond. Ik besloot toch maar geen ei te bakken en stond voor ik het wist een boterham met hummus en tomatenketchup te eten. Ben dan maar in de lach geschoten en heb een test gedaan. Ik zal ongeveer 11 dpo geweest zijn. Wist niet dat dit zo vroeg kon

5 jaar geleden

Reactie op Salt21

Nee geen gekke dingen, maar sinds ik zwanger ben (voor dat ik het zelf wist ...
Grappig, ik ook voor ik het wist trek ik hamka's Chips, terwijl ik niet van kaas houd... 馃お

5 jaar geleden

Ik had al vanaf 6 dpo mega trek in spicy mc chicken van macdonalds en nu gister mocht ik eindelijk weer macdonalds van mezelf omdat ik er echt naar uit keek en wat denk je... spicy mc chicken uit het assortiment! Toen moest ik huilen馃槀馃槀

5 jaar geleden

Ik had al vanaf 6 dpo mega trek in spicy mc chicken van macdonalds en nu gister mocht ik eindelijk weer macdonalds van mezelf omdat ik er echt naar uit keek en wat denk je... spicy mc chicken uit het assortiment! Toen moest ik huilen馃槀馃槀

5 jaar geleden

Dubbele boterham met dik boter- veel kaas en dik pindakaas erop, mmmmm 馃い

5 jaar geleden

Reactie op Nina88

Grappig, ik ook voor ik het wist trek ik hamka's Chips, terwijl ik niet van ...
Bizar he, zelfs mijn man viel het op. Ik eet het nooit.