76 Reacties
5 jaar geleden
Bananen taart 馃檲 maar voor de rest nog niks alleen veel zoete dingen wil ik en veel eten
5 jaar geleden
Reactie op zeyy68
Chips met ijs nog net gegeten 馃槏
Wauw haha. Wat voor smaken?馃ぃ
5 jaar geleden
In mijn vorige zwangerschap moest ik ineens NU een broodje bapao hebben. Mijn man is nog nooit zo snel naar de supermarkt gereden 馃ぃ Aan het eind van de zwangerschap had ik een heel erge slagroomtaart craving. Nu helemaal geen honger en zelfs misselijk als ik iets eet.
5 jaar geleden
Reactie op Lynn86
Mars ijs!
Verder nog geen (gekke) cravings 鈽猴笍
Aaaah lekker! Heb er ook zin in nu haha
5 jaar geleden
Ik deed een test toen is om half 2 麓s nachts zo veel zin had in een starbucks breakfast sandwich dat ik er voor opstond. Ik besloot toch maar geen ei te bakken en stond voor ik het wist een boterham met hummus en tomatenketchup te eten. Ben dan maar in de lach geschoten en heb een test gedaan. Ik zal ongeveer 11 dpo geweest zijn. Wist niet dat dit zo vroeg kon
5 jaar geleden
Ik had al vanaf 6 dpo mega trek in spicy mc chicken van macdonalds en nu gister mocht ik eindelijk weer macdonalds van mezelf omdat ik er echt naar uit keek en wat denk je... spicy mc chicken uit het assortiment! Toen moest ik huilen馃槀馃槀
5 jaar geleden
Ik had al vanaf 6 dpo mega trek in spicy mc chicken van macdonalds en nu gister mocht ik eindelijk weer macdonalds van mezelf omdat ik er echt naar uit keek en wat denk je... spicy mc chicken uit het assortiment! Toen moest ik huilen馃槀馃槀