40 Reacties

5 jaar geleden

Jaaaa gember en bruiswater (boertjes laten helpt haha)

5 jaar geleden

Reactie op Suikerspin91

Jaaaa gember en bruiswater (boertjes laten helpt haha)
Haha ja helpt idd echt 🙈

5 jaar geleden

Fijn om te horen zeg! Ik heb net mn eerste capsule op en dit geeft me weer hoop haha!

5 jaar geleden

Ik heb tot nu toe alleen gemberthee geprobeerd. Dat werkt helaas niet. Denken jullie dat het dan nog zin heeft de capsules te proberen?

5 jaar geleden

Heb het gelijk besteld, dankjewel voor de tip! Hopelijk werkt het. Ik moet niet overgeven, maar ben wel continue aan het eten om het gevoel voor te zijn pff

5 jaar geleden

Reactie op Liberté

Ik heb tot nu toe alleen gemberthee geprobeerd. Dat werkt helaas niet. Denk ...
Ik zou de capsules zeker proberen. Je kan ze trouwens ook bij Holland en Barett kopen

5 jaar geleden

Reactie op Liberté

Ik heb tot nu toe alleen gemberthee geprobeerd. Dat werkt helaas niet. Denk ...
De capsules zijn een stuk geconcentreerder dan de thee, dus denk wel dat die je misschien kunnen helpen. Is wel het proberen waard!

5 jaar geleden

Reactie op Sharyy96

Heb het gelijk besteld, dankjewel voor de tip! Hopelijk werkt het. Ik moet ...
Ik hoop ook echt voor je dat het helpt. Veel succes🍀

5 jaar geleden

Ik heb ze zojuist besteld. Thee vind ik niet te drinken!! Maar hoop dat dit helpt want ik zit mezelf zo ontzettend in de weg door de misselijkheid🤢

5 jaar geleden

Top! Ik ga het zo direct halen. 😅 Iemand nog andere life hacks?

5 jaar geleden

Blijven eten! Vanmorgen had ik echt 0 trek met moeite een banaan kunnen eten maar ging me pas echt weer beter voelen toen ik toch met heel veel tegenzin een boterham had gegeten.

5 jaar geleden

Ik kreeg als tip van de verloskundige okugest te halen van vsm. Gisteren gehaald en vandaag eindelijk een goede dag.

5 jaar geleden

Reactie op Fiepelien

Blijven eten! Vanmorgen had ik echt 0 trek met moeite een banaan kunnen ete ...
Ik eet de hele dag door. 🤣 Het is echt vreselijk. Ik moet geen honger krijgen want dan is het mis.

5 jaar geleden

Hoe is de smaak & geur van die tabletten? Hier ook vreselijk misselijk. Alleen gevoel gelukkig nog niet overgegeven maar voel me echt lamlendig erdoor. Probeer echt de hele dag door beetjes te eten maar gezond, ongezond, fruit, crackers het is echt met alles 😬

5 jaar geleden

Ruiken en smaken nergens naar! Je slikt ze ook gewoon in 1 keer door. Ik gebruik ze nu een week en ik voel me echt veel beter. Echt verrassend. Super bedankt voor deze tip!

5 jaar geleden

Twee dagen geleden begonnen met de gembercapsules van de kruidvat en het maakt zo'n verschil! Eerder was ik de hele dag misselijk en nu gewoon niet meer! Heb nog steeds wel dat eten niet super makkelijk gaat, maar ben in ieder geval niet meer de hele dag misselijk! Het is maar 1 capsule per dag en de capsule zelf ruikt en smaakt nergens na. Daarna heb ik wel soms dat de geur en smaak van gember iets omhoog komt nadat ik de capsule heb geslikt. Maar voor mij is de capsule nu echt een wonder pil! Had er veel eerder mee moeten beginnen!

5 jaar geleden

Hoe groot zijn de capsules?

5 jaar geleden

Ik heb deze en help heel goed. Ik werd altijd in de late namiddag misselijk. Nu neem ik deze in, & voel me 10keer beter niet meer misselijk en geen zwaar gevoel meer. Eten gaat wel nog niet zo goed. Maar toch al beter

5 jaar geleden

Twee dagen geleden begonnen met de gembercapsules van de kruidvat en het ma ...
Toch ook maar gehaald ben benieuwd!

5 jaar geleden

Nemen jullie ze elke ochtend bij het ontbijt zoals aangegeven op de verpakking? Of op een ander moment?