Hey mama’s to be🍀
Wilde dit toch even met jullie delen. Ik ben nu 7 weken zwanger en ben sinds 1,5 week zo misselijk.. Ben op zoek gegaan naar natuurlijke middeltjes om toch een beetje de (werk)dag door te komen. Ik kwam uit bij: GEMBER. blijkbaar heeft dit een maagversterkende werking. Zelf heb ik deze pilletjes besteld: https://www.gewoonborstvoeding.nl/gember-capsules
Slik ze nu 2 dagen en ik merk echt verschil! Ook drink ik af en toe verse gember thee met honing. Hiervoor vond ik dit nooit zo lekker, maar vind het nu prima te doen en ben heel blij met het effect.
Hopelijk helpt dit bij anderen net zo goed💪🏼
Heb het gelijk besteld, dankjewel voor de tip! Hopelijk werkt het. Ik moet niet overgeven, maar ben wel continue aan het eten om het gevoel voor te zijn pff
Blijven eten! Vanmorgen had ik echt 0 trek met moeite een banaan kunnen eten maar ging me pas echt weer beter voelen toen ik toch met heel veel tegenzin een boterham had gegeten.
Hoe is de smaak & geur van die tabletten? Hier ook vreselijk misselijk. Alleen gevoel gelukkig nog niet overgegeven maar voel me echt lamlendig erdoor. Probeer echt de hele dag door beetjes te eten maar gezond, ongezond, fruit, crackers het is echt met alles 😬
Ruiken en smaken nergens naar! Je slikt ze ook gewoon in 1 keer door. Ik gebruik ze nu een week en ik voel me echt veel beter. Echt verrassend. Super bedankt voor deze tip!
Twee dagen geleden begonnen met de gembercapsules van de kruidvat en het maakt zo'n verschil! Eerder was ik de hele dag misselijk en nu gewoon niet meer!
Heb nog steeds wel dat eten niet super makkelijk gaat, maar ben in ieder geval niet meer de hele dag misselijk!
Het is maar 1 capsule per dag en de capsule zelf ruikt en smaakt nergens na. Daarna heb ik wel soms dat de geur en smaak van gember iets omhoog komt nadat ik de capsule heb geslikt.
Maar voor mij is de capsule nu echt een wonder pil! Had er veel eerder mee moeten beginnen!
Ik heb deze en help heel goed. Ik werd altijd in de late namiddag misselijk. Nu neem ik deze in, & voel me 10keer beter niet meer misselijk en geen zwaar gevoel meer. Eten gaat wel nog niet zo goed. Maar toch al beter