6 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde ook nu Weet echt geen raad en kan ook niets relevant online vinden dus heb besloten morgen naar mijn huisarts te gaan. Ook de krampen in mijn zij heb ik ook. Bij opstaan of zelfs lopen lijkt het echt alsof ik kan vallen. Wat kan dit zijn? Want het is zeker geen menstruatie.

4 jaar geleden

De 1ste menstruatie kan wel heel anders zijn dan je gewend bent dus misschien toch wel? Of een menstruatie wat nog door moet zetten kwa tijdsbestek 1,5 later weer begonnen rond week 6 dan toch? Klinkt het wel als menstruatie

4 jaar geleden

Reactie op Cliffora

Ik heb precies hetzelfde ook nu Weet echt geen raad en kan ook niets releva ...
Ja precies dat indd laat me maar weten Wat de huisarts morgen zegt dan weet ik of dat ik aan de bel moet trekken

4 jaar geleden

Heel benieuwd wat de ha gaat zeggen. Hier inmiddels bijna 11 weken en met 3 weken was het vloeien gestopt. Na 2 weken weer bloedverlies en daarna blijft het elke week een paar dagen minimaal verlies maar wel zonder krampen of pijn

4 jaar geleden

Kan ook je 1e menstruatie zijn....die kan heftiger zijn

4 jaar geleden

Ik had dit ook. Mijn verloskundige zei dat het eventueel nog rest bloed kan zijn van de bevalling. Ik zei tegen vk dat ik al ongesteld was geworden en toen vroeg ze hoe mijn menstruatie voorheen was en die was best heftig en nu niet, wel wat krampen maar niet nog als voorheen. 1e keer menstruatie schijnt heel heftig te zijn vandaar dat ze denkt dat het rest bloed is duurde wel een week. Wellicht is dat het ook bij jou