8 Reacties

één jaar geleden

Ik zou morgen met je tandarts bellen voor meer informatie.

één jaar geleden

Och wat sneu zeg. Ik zou even contact opnemen met de tandarts.

één jaar geleden

Inderdaad morgen even de tandarts bellen voor de zekerheid. Ik ben zelf als kind tegen een tafeltje aan gevallen, met een grijze melk voortand tot gevolg. Ik vond het toen wel stoer staan😄. En er kwam daarna een prima witte volwassen voortand voor terug.

VRIEND

één jaar geleden

Wow, wist niet eens dat dat mogelijk was! Die kleine van ons heeft inmiddels een tandje in de lip gehad en viel gisteren weer recht op zijn mondje, maar toen was er geen bloed. Ik zal toch eens beter in de gaten houden hoe de tandjes inmiddels staan... Sterkte! Arm schatje!

één jaar geleden

Hebben wij ook gehad met onze dochter, ongeveer een jaar geleden. Voor de zekerheid naar de tandarts geweest. Haar voortandje zit er nu nog en is niet grijs geworden, staat wel ietsjes scheef en je ziet dat er een stukje is afgebroken, maar ze functioneert er prima mee :)

één jaar geleden

Vanmorgen met de tandarts gebeld. Ze kunnen hier niks aan doen. We moeten het goed in de gaten houden maar als het goed is moet het tandje vanzelf weer gaan zakken. Het lijkt nu van een afstandje net of ze haar tand mist. Hele tandvlees is blauw. Vandaag veel vloeibare dingen gegeten. Hopelijk morgen minder pijn!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op MarloesLianne

Vanmorgen met de tandarts gebeld. Ze kunnen hier niks aan doen. We moeten h ...
Arm kindje... Heel veel sterkte ermee!

één jaar geleden

Reactie op MarloesLianne

Vanmorgen met de tandarts gebeld. Ze kunnen hier niks aan doen. We moeten h ...
Heel veel sterkte!