531 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Broodje kip shoarma met veel komkommer, tomaat, olijven en spinazie

VRIEND

3 jaar geleden

Ontbijt met verse jus (ik pers ook altijd een citroen mee voor extra vitaminen, conservering en frisheid). Bakje havermout (vezels) met melk (calcium), amandelpasta (proteine), appel en bosbessen (vitaminen).

VRIEND

3 jaar geleden

Bruin brood (vezels) met een hele avocado (vitaminen), 2 hardgekookte eieren (proteïnen), spinazie (mineralen), peper en zout. En verse jus!

3 jaar geleden

Tofu met linzen, aubergine en paksoi en sojasaus😋

3 jaar geleden

Smoothie bowl van bevroren banaan, yoghurt, nectarine en walnoten

3 jaar geleden

Goeiemorgen! Vandaag frambozen erbij voor de afwisseling en antioxidantjes. Daarbij zit in aardbeien foliumzuur en vitamine. Ik heb als "muesli" de oergranen van brinta. Tarwe, rogge, haver, spelt en gerst. Eetsmakelijk!

3 jaar geleden

Dit is altijd een goed topic om langs de foto's te scrollen als je de neiging hebt naar de chocolade te grijpen want je hebt trek en je voelt je niet lekker. Mijn lijf heeft nu besloten dat 'ik moet en zou een appel' ik hoop dat we ze nog hebben 🙈 het is in ieder geval beter dan de chocolade.

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Dit is altijd een goed topic om langs de foto's te scrollen als je de neigi ...
Yay, er was appel

3 jaar geleden

K heb eindelijk weer zin in lunch salades! Vandaag was het een soort Griekse salade 😋 De afgelopen weken alleen maar brood gegeten en dat is normaal echt niet mijn ding, dus vind dit heel erg fijn! Zometeen kipsate, aardappels uit de oven en broccoli voor diner - ik heb vooral zin in de broccoli!

3 jaar geleden

Even een vraag over voeding! Ik schrok een beetje over het feit dat er best veel cafeïne in chocolade en thee zit! Ik drink nu maar 1 kopje koffie op een dag en dacht dan neem ik lekker een bakkie thee, maar dit blijkt ook helemaal niet oké te zijn?! Hebben jullie hier meer ervaring mee?!

3 jaar geleden

Reactie op Jaimm

Even een vraag over voeding! Ik schrok een beetje over het feit dat er best ...
Ja klopt in thee zit ook cafeïne. Wel mag je onbeperkt kruidenthee (behalve zoethout) zoals rooibosthee onbeperkt drinken.

3 jaar geleden

Reactie op Jaimm

Even een vraag over voeding! Ik schrok een beetje over het feit dat er best ...
Rooibos thee bevat vrijwel geen cafeïne, ik drink dit dus met name en maximaal 1 kop andere thee per dag

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

Ja klopt in thee zit ook cafeïne. Wel mag je onbeperkt kruidenthee (behalve ...
Hangt af van welke kruidenthee! Ik weet het, ze zijn overdreven voorzichtig tegenwoordig, maar dingen als borstvoedingsthee (venkel of anijs thee is dat) mogen niet meer, want (vage reden over aromaten of zoiets onnavolgbaars) Er zijn ook verrassend veel hele obscure kruiden tegenwoordig als thee beschikbaar en die zijn ook niet allemaal veilig (meestal uit voorzorg, zoals de 'geen superfoods' uit voorzorg is) Simpelweg: vul je kruid in in de Zwangerhap app van het Voedingscentrum als je het zeker wil weten en anders: allemaal aan de rooibos 😆

3 jaar geleden

Als je tijdens een rondje wandelen bedenkt dat je echt moet eten als je thuiskomt en je alles bedenkt wat in de airfryer kan en je besluit om een bakje watermeloen te eten in plaats van een kaas soufflé. Best trots 😎

3 jaar geleden

Reactie op Woopwoop

Als je tijdens een rondje wandelen bedenkt dat je echt moet eten als je thu ...
Hahaha, zo herkenbaar die kaassouffle 🤣 maar super lekker watermeloen 😍

3 jaar geleden

Reactie op UE0803

Ja klopt in thee zit ook cafeïne. Wel mag je onbeperkt kruidenthee (behalve ...
Ohnoo, ik lust geen rooibos. Maar dan ga ik oo zoek naar cafeïne vrije thee! Ik drink nu vooral thee met verse gember 😊

3 jaar geleden

Reactie op Jaimm

Ohnoo, ik lust geen rooibos. Maar dan ga ik oo zoek naar cafeïne vrije thee ...
Bij mij kwam de rooibos op een gegeven moment m'n neus uit dus ik ben ook gaan zoeken. En bij de jumbo hebben ze een hele lekkere, frisse kruidenthee met munt! Echt een aanrader.

3 jaar geleden

Weet je wat mij tegenviel, voedsel gerelateerd? "Alcoholvrij" is niet 0% alcohol, het is 0 tot 0.5% alcohol...

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Weet je wat mij tegenviel, voedsel gerelateerd? "Alcoholvrij" is niet 0% al ...
Klopt. Daar was ik ook al achter. Je moet echt de 0,0% nemen. Die kan wel. Misleidend he... 🤨

3 jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Bij mij kwam de rooibos op een gegeven moment m'n neus uit dus ik ben ook g ...
Dankjewel voor de tip! Ik ga het eens proeven!